Yvonne en Luuk

We hebben genoten van onze reis naar IJsland - New York - Chicago. Goede vluchten, fijne hotels. Prima geregeld allemaal.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een reisorganisatie die regelt, wat ze belooft.

Patricia

Geweldige camperreis gehad, alles super goed geregeld, vlucht, hotel, shuttle en pick up camper, daarna heerlijk je eigen route uitzetten en gaan.
Ook de intake van de camper en het hotel...
Ook de intake van de camper en het hotel voor de terugvlucht waren prima georganiseerd.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima reisorganisatie met kennis van zaken en alles super geregeld, voor een goede prijs.

Bas Kuipers

Op 22-03-2018 offerte via de site van Jan Doets aangevraagd, offerte per mail ontvangen, op 23-03-2018 op de knop "boek deze reis" gedrukt en om 09.58 uur mailtje ontvangen van Jan Doets met daarin... Op 22-03-2018 offerte via de site van Jan Doets aangevraagd, offerte per mail ontvangen, op 23-03-2018 op de knop "boek deze reis" gedrukt en om 09.58 uur mailtje ontvangen van Jan Doets met daarin "definitieve boekingsopdracht van je vakantie met Jan Doets". Aanbetaling verricht. Het betreft hier een camperreis zonder vlucht.
Om 15.05 uur dezelfde dag word ik gebeld door Jan Doets dat de door mij gereserveerde camper NIETbeschikbaar is!!!
Wat een enorme fout van dit bedrijf. Dit verhaal krijgt gegarandeerd nog een staartje, bij de directie van Jan Doets alsmede de ANVR!

Zeer negatief

Lea Grootendorst-Derksen

Prachtige reis, veel gezien en gedaan, leuke mensen ontmoet.
Reis prima in elkaar gezet en geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima touroperator, zeer gespecialiseerd, goed advies van personeel. Snelle afwerking van offerte, reispapieren, etc.

Vluchten gewijzigd met tussenstop van 7 uur!
Skipassen niet geregeld.

Uw ervaring met Doets Reizen

Matig reisbureau zonder service.

Reactie Doets Reizen:

Wat vervelend dat je niet volledig tevreden bent.
We willen je graag assisteren en vragen je om je klacht te mailen naar cs@jandoets.nl

G.Melse

Het was een waanzinnige reis naar de Canadese Rocky mountains

Uw ervaring met Doets Reizen

prima organisatie die de boel goed voor je regelt.

Marchel Tissingh

Kerst en de jaarwisseling doorbrengen in Vancouver en omstreken is uitdaging. De reis is echter zo goed als perfect verlopen. Het is op de feestdagen wel even zoeken naar restaurants die open zijn,... Kerst en de jaarwisseling doorbrengen in Vancouver en omstreken is uitdaging. De reis is echter zo goed als perfect verlopen. Het is op de feestdagen wel even zoeken naar restaurants die open zijn, maar ze zijn er wel. Vancouver en ook Victoria zijn volledig aangekleed voor de feestdagen, dat maakt het wel bijzonder. De natuur is natuurlijk in wintertooi, maar het maakt hem niet minder mooi. Wil je bepaalde dieren, zoals walvissen, zien dan moet je niet in dit jaargetijde komen. Onze doelen van familiebezoek, kijken naar de regenwouden met grote douglassen en genieten van de omgeving zijn volledig gehaald.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een reisorganisatie die heel goed weet wat er te doen is in de omgeving waar je naar toe wilt. Zij denken heel goed mee. Zij adviseerden bijvoorbeeld om ons verblijf in Vancouver te... Jan Doets is een reisorganisatie die heel goed weet wat er te doen is in de omgeving waar je naar toe wilt. Zij denken heel goed mee. Zij adviseerden bijvoorbeeld om ons verblijf in Vancouver te splitsen in 2 delen. Aan het begin een paar dagen om te wennen en aan het eind een paar dagen om de stad nog wat beter te bekijken. Dat bleek uiteindelijk een heel goed idee te zijn. Alle reisbescheiden en reservering klopten volledig en alles is dan ook prima verlopen.

Jac Groen

Zeer geslaagde reis. Inmiddels voor de derde keer naar Hawaii. Alles prima geregeld. Prettige en snelle contacten. Erg tevreden.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede service, snelle en korte lijnen. Redelijke prijzen. Zijn bereid om allerlei dingen uit te zoeken. Prettige contacten.

Leuke reis gehad naar NYC

Gijs Smulders

De werkelijkheid kwam overeen met geboekte

Doen!