Haagsma

Beste,

Onze reis is prima verlopen, geef alleen wat puntjes van wat wij hebben ervaren

Beste,

Onze reis is prima verlopen, geef alleen wat puntjes van wat wij hebben ervaren

New York; Niet iedereen gaat met een taxishuttle, maar gewoon met metro en via airbus naar Jfk.
Na het uitstappen van de metro, werden we opgevangen door een aantal daklozen.
Deze wilde onze metrokaart, in onze onwetend gegeven (stom) deze heb nl. nodig voor de air train. Balen dus.
Het zou een kleine tip kunnen zijn.
Kost maar 1 euro, maar toch.

Phoenix, Ophalen auto; Zijn gewaarschuwd, en dus volledig voorbereid om op elke vraag met Nee te beantwoorden.
Maar baliemedewerker Robin, heeft een toetje.
Omdat we een uur te vroeg de auto komen ophalen ( onze vlucht was nl. vervroegd t.o.v. de boeking) brengt ze toch maar 63.00 in rekening.
Men weet na een dagje reizen wil je zo snel mogelijk naar je bestemming.
Dus toch maar betalen. Beetje jammer , wel leren nog ieder dag.
Dit echter na een telefonisch onderhoud voor onze vakantie met Jan Doets, of het eerder ophalen een probleem kon
opleveren. Antwoord "zou geen probleem zijn" Dus werd ons toch een terrasje afgenomen.

Verder een prima kar.

Apache trial niet volledig kunnen rijden i.v.m grote regen val daags ervoor.
Jammer maar helaas.

Sedona , aanrader , mooie omgeving .
Grand Caynon, Jeep tour gedaan. Met wat meer info hadden we dit niet gedaan.
De afstanden zijn groot en je zit grotendeels in de auto .
De uitzichtpunten waren geweldig hoor.
Las Vegas; Prima gegaan.
Mammoth Lakes; Hier 2 nachten geweest, mooi gebied. Maar je gaat hier toch ook een dagje in de rustmodus.
Dus rondje getoerd, Mono Lake aangedaan
Bij Mono Lakes wat info opgevraagd betreft Tiogapass en Yosimite.
Gaf aan i.v.m grote drukte op heel vroeg op pad te gaan.
Dus gedaan.
Wil aangeven dat ML eigenlijk even te ver ligt om de TP op te gaan.
Een plaatsje wat dichter bij de pas zou een aanrader kunnen zijn.
San Fransisco; Metropolis Hotel, voor 3 nachten met 4 volwassenen zou ik dit hotel niet meer boeken.

\Santa cruz; Een niet spectaculair kustplaatsje, ( je kunt best verder rijden) Bv. naar Montery of Carmen by sea waar wat meer te
beleven is
We kunnen er niets aan doen, maar toch jammer dat het stuk Highway 1 voor een groot gedeelte eruit
lag.
Pismo Beach; Van hetzelfde als Santa Cruz, klein centrum (als je hier van mag spreken) doet niet er gezellig aan.

Santa Monica; Zoals een kust plaats zoals we dat graag zien.

Hotels aan de kustplaatsen waren trouwens prima voor elkaar.

Dit zijn wat kleine kanttekeningen.
Het was voor ons een prachtige ervaring met in hele grote lijnen een prima verlopen reis.

Uw ervaring met Doets Reizen

Wij hebben niet veel ervaring met reis bureaus dus ook geen vergelijk.
Maar Jan Doets heeft ons in een gesprek een mooie reis voorschotelt met, Steden en natuur waar
we hadden om...
Wij hebben niet veel ervaring met reis bureaus dus ook geen vergelijk.
we hadden om gevraagd.
Alles was prima geregeld

Houwing

Super mooie reis gemaakt door zuid west usa. Verschillende natuurparken bezocht en hotels allemaal goed geregeld

Uw ervaring met Doets Reizen

Fijn contact onze reiswensen werden verwerkt in de reis

N.Runge

Interessant, nieuw (voor ons), overweldigend.
Goed geregeld, prettige hotels/lodges.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goed geregeld, goed contact, vlotte communicatie.

de vries

Geweldig

Professionel

Wij hebben een prachtige rondreis in Canada gemaakt

Uw ervaring met Doets Reizen

De informatie die Jan Doets ons heeft verstrekt was zeer bruikbaar

Het was een zeer leuke reis. Dit kwam mede door het goede reisplan van Jan Doets

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets is een zeer goed reisbureau. Ze luisteren naar de klant en zorgen dat de klant krijgt wat hij vraagy

Dick van den Ouweland

Een fijne, wel vermoeiende reis.
Ik heb nog wel wat op- en aanmerkingen

Uw ervaring met Doets Reizen

Betrouwbaar, een goede organisatie waar alles goed geregeld wordt

Fantastisch!!! Indrukwekkend, veel, vermoeiend, maar toch ook weer energiegevend....

Prima organisatie. Kundig en meedenkend

Mol

Superfijne reis gehad, toffe dingen gedaan en gezien. Mooie hotels.

Uw ervaring met Doets Reizen

Jan Doets America Tours raad ik zeker aan. Je wordt goed geadviseerd door medewerkers met ervaring en verstand van zaken.

Haanstra

Wij hebben een geweldige reis naar Canada gehad. Het was prima tot in de puntjes geregeld door Jan Doets. Wij hoefden dus alleen op vakantie te zijn.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima organisatie. Er wordt de tijd voor je genomen en uiteindelijk een prima geregelde reis.