Een mooie zelf samengestelde reis , met goede info en ervaring samen kunnen stellen met medewerker van jullie om het maximale uit de reis te kunnen halen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een bedrijf die tijd neemt om een goede reis samen te stellen en een hoop ervaring hwegt

Geweldige Indian Summer meegemaakt, precies in de goede periode op reis geweest! Het 2-daags verblijf in het Adirondacks gebied in upstate NY was een zeer verrassende positieve ervaring. Een... Geweldige Indian Summer meegemaakt, precies in de goede periode op reis geweest! Het 2-daags verblijf in het Adirondacks gebied in upstate NY was een zeer verrassende positieve ervaring. Een prachtig gebied.

Deskundig, vriendelijk, behulpzaam.

jos van weert

Wij hebben van 1 t/m 14 oktober een reis gemaakt door New England en de Niagarawatervallen. Het was een mooie reis met goede accommodaties en mooie hoogtepunten. Als wij de reis nog eens zouden... Wij hebben van 1 t/m 14 oktober een reis gemaakt door New England en de Niagarawatervallen. Het was een mooie reis met goede accommodaties en mooie hoogtepunten. Als wij de reis nog eens zouden willen maken dan zouden we op de plaatsen waar we nu een nacht zijn verbleven zeker twee nachten boeken.

Uw ervaring met Doets Reizen

Als een uitstekende reisorganisatie. Alle boekingen klopten als een bus. ook de voorbereiding was prima; goede schriftelijke informatie zowel over de autohuur als tips om je zaken te beschermen. De... Als een uitstekende reisorganisatie. Alle boekingen klopten als een bus. ook de voorbereiding was prima; goede schriftelijke informatie zowel over de autohuur als tips om je zaken te beschermen. De toeristische informatie was ook prima in de vorm van boekjes over de diverse staten die wij bezochten.

Dutch Mack Fanclub

Zelf een programma gemaakt dus altijd goed.

99,99% Grandioos

Zie mijn e-mail van 25 oktober 2017

Gino Laurita

Zoals altijd een zeer fantastische reis gehad.

Uw ervaring met Doets Reizen

De reisorganisatie die heel goed regelt.

Gerrie Hermsen

Super

Uitstekend

Jan de Jong

Een indrukwekkende reis langs een aantal Nationale Parken met steeds weer nieuwe hoogtepunten. Om nooit meer te vergeten.

Uw ervaring met Doets Reizen

Perfecte informatie en organisatie!

Gerrie Hermsen

Super

Uitstekend

de Bruin

Waanzinnig. Een hele beleving en voor ons heeft het alle wensen overtroffen!

Uw ervaring met Doets Reizen

Geweldig. Open en eerlijke antwoorden. Alles gebeurt in overleg en prettige contact sferen.