Roy Bos

Een zeer prettige reis waarbij Jan Doets de zaken prima had geregeld. We hoefden negens anders mee bezig te zijn dan onze vakantie.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een bedrijf van kundige en creatief meedenkende personen dat doet wat het beloofd.

Prachtige reis, goed georganiseerd, goede afwisseling van cultuur en natuur.

Uw ervaring met Doets Reizen

Prima organisatie: goed bereikbaar, deskundige medewerkers. Alles goed geregeld: reis, accommodatie, auto en tijdig de (uitgebreide) reisbescheiden ontvangen.

Jan

Reis door Jan Doets laten samenstellen van Nederland Iceland met drie overnachtingen in Reykjavik en door naar Seattle en vervolgens via een binnenlandse vlucht naar Boston gevlogen en daarna weer... Reis door Jan Doets laten samenstellen van Nederland Iceland met drie overnachtingen in Reykjavik en door naar Seattle en vervolgens via een binnenlandse vlucht naar Boston gevlogen en daarna weer retour naar Iceland voor twee nachten en na deze stedentrips weer terug naar Schiphol.
De vluchten, transfers en accommodaties en excursies die men bij Jan Doets heeft geregeld waren prima in orde.

Uw ervaring met Doets Reizen

Maken waar wat zij aanbieden.

Freya

Fantastisch! Zo fijn geregeld en duidelijk.

Uw ervaring met Doets Reizen

Een hele fijne reisorganisatie die alles duidelijk uitstippeld. Je weet waar je aan toe bent.

Geweldige reis, alles klopte en het hotel was qua locatie en service fantastisch

Een aanrader

Gré Worseling

Fijne reis gehad, alles verliep soepel, hotel was boven verwachting.

Uw ervaring met Doets Reizen

Fijne organisatie met een uitgebreid informatiepakket en direct antwoord bij een telefonische vraag.

Johan van Bale

Super! Met de camper van Cruise America langs New York, Washington, de Niagara watervallen en Toronto.

Uw ervaring met Doets Reizen

Zeer goed. Adequaat en immer correct reagerend!

We hebben helemaal zelfstandig de route 66 gedaan van Chicago naar LA. Vanaf LA zijn we langs de kustweg naar San Francisco gegaan waar de de RV hebben afgeleverd in San Leandro. Mooie reis en... We hebben helemaal zelfstandig de route 66 gedaan van Chicago naar LA. Vanaf LA zijn we langs de kustweg naar San Francisco gegaan waar de de RV hebben afgeleverd in San Leandro. Mooie reis en heel plezierig je eigen huis bij je te hebben. Mooie, prettige auto, wel windgevoelig.

Goed arrangement en het hotel in SF, Kabuki hotel, was helemaal prima. We hadden een mooie kamer met een prachtig uitzicht over de stad.

Uw ervaring met Doets Reizen

Goede ervaring. Er werd meegedacht bij de reservering van de reis en alles werd keurig verzorgd. Ook persoonlijke aandacht via de telefoon. Jullie blijken ook een goede naam te hebben want in... Goede ervaring. Er werd meegedacht bij de reservering van de reis en alles werd keurig verzorgd. Ook persoonlijke aandacht via de telefoon. Jullie blijken ook een goede naam te hebben want in Chicago werd gezegd toen we onze vouchter niet bij ons hadden voor de RV: O, geregeld via Jan Doets dan zit het wel goed.

Wel duidelijk zeggen dat Hwy 1 richting Monterey dicht is en dat je daar echt niet verder kan ofwel moet omkeren. Wordt ter plekke slecht aangegeven. Dus na Hearst Castle omkeren!

Marjo Wetzels

Geweldige mooi gevarieerde trip door Florida!! Wauwww ervaring!

Uw ervaring met Doets Reizen

De variatie, de organisatie, de bijgeleverde info, gewoon TOP ervaring!!

Erik

Voor de 1e keer naar amerika geweest en 3 weken met een camper van Chicago naar Los Angeles gereden.
de reis was in één woord GEWELDIG! we zouden het zo weer doen en gaan dat ook doen.

Uw ervaring met Doets Reizen

Onze ervaring met Jan Doets reisorganisatie is gewoon goed.