9.8/10

Van 't Hoen

Mooie zaak. Veel keus en vakkundig advies. Wij zijn zeer tevreden. Ook de levering verliep vlekkeloos. Prima communicatie. Bevelen het bedrijf ten zeerste aan.

C H Stigter

Perfekt geadviseerd en geholpen Zijn zeer tevreden.

Wisten wat we wilde dus na de vakkundige uit leg en advies knoop snel door gehakt en nog steeds geen spijt.👍

Ga zo door denk ik

Natalie Westgeest

Mooie winkel met ruime keuze aan kwaliteitsbedden. Deskundig advies waarbij goed wordt geluisterd naar je wensen en alle tijd om een goede keuze te kunnen maken. Ook bij levering een goede flexibele... Mooie winkel met ruime keuze aan kwaliteitsbedden. Deskundig advies waarbij goed wordt geluisterd naar je wensen en alle tijd om een goede keuze te kunnen maken. Ook bij levering een goede flexibele service. Zeer aan te bevelen!

Vriendelijk en deskundig personeel, goede kwaliteit en een flexibele levering

Eric Beliën

Na een gezellige ochtend alle boxsprings uitgeprobeerd te hebben, konden we uiteindelijk onze keus maken! Na deskundig advies, waarbij alle tijd genomen werd, hebben we onder t genot van heerlijke... Na een gezellige ochtend alle boxsprings uitgeprobeerd te hebben, konden we uiteindelijk onze keus maken! Na deskundig advies, waarbij alle tijd genomen werd, hebben we onder t genot van heerlijke koffie ons nieuwe bed uitgezocht! Gister voor t eerst geslapen..... super!!! Een echte aanrader.

Het deskundige advies!

Misschien vitrage bij de “proef lig bedden” op de eerste etage. Bij rood stoplicht kan je naar de bestuurders zwaaien...😂

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Ontzettend bedankt en ook voor de tip op de boven etage!

We hebben de Boxspringspecialist twee keer bezocht. Eerst voor een prachtige Nolte slaapkamerkast. Deze is zeer correct en vakkundig geleverd en gemonteerd. Hier waren we al zeer tevreden over.... We hebben de Boxspringspecialist twee keer bezocht. Eerst voor een prachtige Nolte slaapkamerkast. Deze is zeer correct en vakkundig geleverd en gemonteerd. Hier waren we al zeer tevreden over. Later hebben we Leon en Ilse nogmaals bezocht voor een goed bed. Nadat we onze wensen kenbaar hebben gemaakt, werden we vakkundig door de grote showroom begeleidt en hebben vele matrassen uitgeprobeerd. Uiteindelijk hadden we, ieder een ander matras, geselecteerd en voelde het weer zo goed waardoor we direct de knoop hebben doorgehakt. We zijn nu in afwachting van het bed en hebben er alle vertrouwen in dat dit weer helemaal goed gaat komen.

Deskundig, niet opdringerig en zeer volledig advies! Niets was teveel. Zelfs niet met het verslepen van zware matrassen om te kijken of ze dezelfde hoogte hadden...

Geen. Vooral zo gepassioneerd in jullie vak bezig blijven.

Fam. Cornielje

Fijne, mooie winkel met een enorme keus in bedden en toebehoren van een kwalitatief hoog niveau. Alle lof voor Ilse en Leon. De rust waarmee ze je deskundig begeleiden bij je aankoop is bijzonder... Fijne, mooie winkel met een enorme keus in bedden en toebehoren van een kwalitatief hoog niveau. Alle lof voor Ilse en Leon. De rust waarmee ze je deskundig begeleiden bij je aankoop is bijzonder aangenaam en geeft een vertrouwd gevoel.

Vakkundig advies; nemen alle tijd; prettige sfeer; uitstekende service

Ga vooral zo door!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, We zullen zeker zo doorgaan.

Prima ontvangen en geholpen . We hebben veel pech gehad met ons nieuwe huis waardoor we verschillende keren de levering af moesten zeggen , maar geen enkele klacht en de volle medewerking gekregen .... Prima ontvangen en geholpen . We hebben veel pech gehad met ons nieuwe huis waardoor we verschillende keren de levering af moesten zeggen , maar geen enkele klacht en de volle medewerking gekregen . We hebben daardoor nog niet echt op onze nieuwe boxspring geslapen omdat we vrijwel meteen met vakantie zijn gegaan , maar ik neem aan dat , dat ook goed gaat komen . Prima zaak waar men met je meedenkt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review!

Paulien

Zeer goede ervaring, van de klantgerichtheid en goede uitleg in de winkel tot aan de levering!
Erg vriendelijk en kundig personeel !

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, nog veel plezier met uw aankoop.

J.Neeleman

Perfekt geadviseerd en geholpen

voorlichting en de tijd die ze er voor nemen

gewoon zo door gaan

Van den Bosch

Super tevreden over alles. Hartelijke ontvangst, nemen alle tijd voor je en geven vakkundig advies. Uitstekende service, ook bij levering. Voor je het weet is het oude bed afgevoerd en staat het... Super tevreden over alles. Hartelijke ontvangst, nemen alle tijd voor je en geven vakkundig advies. Uitstekende service, ook bij levering. Voor je het weet is het oude bed afgevoerd en staat het nieuwe er. Alle verpakkingsmateriaal nemen ze mee, ze haalden zelfs een stofzuiger door de slaapkamer.

Vakkundig, vriendelijk en uitstekende service.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review!