9.8/10

De Waal

In één woord PERFECT!
Van der Horst richt zich volledig op de behoefte en een goed advies aan de klant en niet op 'snelle verkoop' als bij andere 'bedden giganten'!

Groot assortiment. Vriendelijke personeel die voor een goed advies gaan waardoor de verkoop een logisch gevolg is.

Houd deze strategie vast voor de aankoop van een slaapkamermeublementin in een snel veranderende wereld.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review!

Corina

Uitstekend geholpen door Ilse, snelle levering, alles keurig gemonteerd. En kussens mee gekregen om uit te proberen. Ik denk dat wij heel lekker zullen slapen!

Goed advies en goed service

Diana de Kort

We zijn super geholpen ! We zijn er blij met onze kussens en dekbed !

Super uitgebreid advies

P.A.Kaashoek

Prima zaak! Keurig geholpen met goede uitleg over onze Tempur matrassen.
Al vele jaren tevreden gebruikers van Tempur !
Kan iedereen aanbevelen hier uw aankopen te doen

Kennis van zaken en goede voorlichting

Stassen

Na 8 jaren gebruik is het buizen onderstel voor gebruik van VELDA boxspring kapot gegaan. Viel best tegen want de aanschaf was iet echt goedkoop. Gelukkig heeft de verkoper met de leverancier kunnen... Na 8 jaren gebruik is het buizen onderstel voor gebruik van VELDA boxspring kapot gegaan. Viel best tegen want de aanschaf was iet echt goedkoop. Gelukkig heeft de verkoper met de leverancier kunnen regelen dat een nieuw onderstel besteld kon worden. Door tussenkomst van de verkoper is een en ander kosteloos gebeurd.
Heb het zelf opgehaald en vervangen. Dank aan de verkoper voor de goede service...

Service, ook na 8 jaar gebruik, nog steeds inzet voor de klant. Prima

Evert

Goede service en snel geregeld nadat bleek dat het matras doorlag!

Goed bereikbaar, reageren snel.

M.

Een vriendelijk ontvangst en vele slaap comfort mogelijkheden uitgeprobeerd !

Het advies is zeer kundig en je kan het ook nog testen op top kwaliteit.

Nee, ze hebben alles onder controle.

Uitstekend advies. Ook aftersales perfect geholpen

Andries Schippers

Wij werden erg professioneel geholpen. Zij weten waar ze over praten en geven je breed advies. Ontzettend vriendelijk en klantgericht. Ook na aankoop staan ze nog voor 100% voor je klaar als er zich... Wij werden erg professioneel geholpen. Zij weten waar ze over praten en geven je breed advies. Ontzettend vriendelijk en klantgericht. Ook na aankoop staan ze nog voor 100% voor je klaar als er zich problemen voordoen.

Goede services

Ik zou het niet weten

Goed advies en uitstekende service

Zeer klant-/ kindvriendelijk.