9.8/10

Familie Bergsma

Heel prettig

Goede product uitleg, geen gepush

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review en nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Anke van den Berg.

Goede voorlichting

Goede servies.

Tevreden.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, Wij wensen u nog lang en veel plezier met uw aankoop!

jurriaan

Top advies en levering

Ze nemen echt de tijd voor goed advies. Geen 'snelle handel', als klant sta je voorop, ook als je meerdere bezoeken (bij dezelfde of andere beddenzaken) doet.

Af en toe wat taalvoutjes. Verder alles goed te vinden.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, wij wensen u nog lang en veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Jeanette Schippers

Hier word je heel persoonlijk en professioneel geholpen. Zij luisteren goed naar jouw wensen en geven hele waardevolle tips zodat jij volop kan gaan genieten van jouw aankoop. Ook geven zij goede... Hier word je heel persoonlijk en professioneel geholpen. Zij luisteren goed naar jouw wensen en geven hele waardevolle tips zodat jij volop kan gaan genieten van jouw aankoop. Ook geven zij goede services .

Echte aanrader!!!

Persoonlijke en professionele adviesen

Misschien via de mail leuke aanbiedingen ontvangen.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Met uw tip om af en toe via de mail leuke aanbiedingen te sturen zullen we kijken hoe we dit eventueel een invulling te geven. Met vriendelijke groeten van het team... Bedankt voor uw positieve review. Met uw tip om af en toe via de mail leuke aanbiedingen te sturen zullen we kijken hoe we dit eventueel een invulling te geven. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

J de Graaff

Prettige ontvangst bij binnenkomst

Deskundig advies bij de aankoop van ons BEKA bed, waardoor wij vanaf dag een heerlijk geslapen hebben. Ook de monteurs waren zeer bekwaam. Uitstellen van levering ivm latere oplevering nieuwe woning... Deskundig advies bij de aankoop van ons BEKA bed, waardoor wij vanaf dag een heerlijk geslapen hebben. Ook de monteurs waren zeer bekwaam. Uitstellen van levering ivm latere oplevering nieuwe woning was geen probleem. Wat een goede service

Nvt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve review. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Kokswijk

Goede product informatie,alles stipt geregeld

Veel kennis voorhanden en omdat er diverse merken geleverd kunnen worden, kan er altijd een bed geleverd worden naar je specifieke eisen.

geen idee

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Lily van der rHoug

Prima service, vakbekwaam advies en fijne medewerkers.

Geen stoepgarantie maar letterlijk na jaren nog klantvriendelijke service

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve review! Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst.

Renzo Bouwmeester

Mooie winkel, met ruime keuze en ze nemen ruim de tijd om de klant goed te adviseren.
S avonds zagen wij onze tempur matrassen bij de concurrent een héél stuk goedkoper.
Na een snelle...
Na een snelle reactie op onze mail kregen wij ze ook voor die prijs.
Dat is echt topservice!

Service, klantvriendelijkheid en snelle reactie op vragen via de mail.

Ik heb maar één tip:
ga zo door! ?

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie. Nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Nelleke

Drie jaar geleden een boxspring gekocht die elektrisch in hoogte versteld kan worden. Kortgeleden wat storing in het elektrisch systeem. Fa. Van der Horst gebeld en binnen twee dagen werd het prima... Drie jaar geleden een boxspring gekocht die elektrisch in hoogte versteld kan worden. Kortgeleden wat storing in het elektrisch systeem. Fa. Van der Horst gebeld en binnen twee dagen werd het prima opgelost. Service van de zaak. Waar vind je dit nog. Bij dit bedrijf dus.

Luisteren en directe opvplging

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review!

Micha Götz

Perfect geluisterd naar onze wensen

Nemen de tijd, luisteren goed

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Micha Götz, bedankt voor uw positieve review. Nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst namens het Team van Boxspringspecialist van der Horst