9.8/10

De Heij

Voor het eerst in mijn leven een goed bed gekocht. Prijs kwaliteit-verhouding is perfect.

Grote zaak, maar klein team met verstand van zaken.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

ABS

Graag willen mijn vrouw en ik jullie bedanken voor de snelle afhandeling voor het probleem met ons Aupingbed, dat perfect is opgelost.

Goede voorlichting, maar ook goede after sales

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie!

D.Purmer.

Deskundig en zeer vriendelijk geholpen.

Snel en duidelijk.

Geen.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

ER van der lugt

Deskundige informatie en adviezen in een fijne sfeer

Informatie over de diverse soorten matrassen en advies

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review!

R Schippers

Zeer tevreden over de service nadat ik uiteindelijk besloot om voor een soepeler matras te kiezen , zonder morren netjes omgeruild .Dank nog voor de coulance .mvg Ron Schippers.

Advies en ontvangst .

Geen.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review!

Fam. van der Lugt

We zijn prettig geholpen met een deskundig advies. Toen we constateerden dat de binnenvering van het matras van het bed van mijn dochter niet optimaal was, is dit zonder problemen omgeruild. Een... We zijn prettig geholpen met een deskundig advies. Toen we constateerden dat de binnenvering van het matras van het bed van mijn dochter niet optimaal was, is dit zonder problemen omgeruild. Een modern bedrijf met een ouderwetse serviceniveau dat ik iedereen kan aanbevelen!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor de positieve Review!

Bed & breakfast Barlheze 1

Zeer klantgericht & professioneel

Fijne en ruim opgezette winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Wij zochten bedden voor onze b&b. Best lastig, want zoveel mensen, zoveel wensen. Wij krijgen nu de complimenten over onze... Fijne en ruim opgezette winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Wij zochten bedden voor onze b&b. Best lastig, want zoveel mensen, zoveel wensen. Wij krijgen nu de complimenten over onze heerlijke bedden, dus heeft de Boxspringspecialist ons uitstekend geholpen!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor de positieve review. Wat een mooie B&B is het geworden!

lilian en ben

In juni boxspring en los matras besteld bij van der Horst in Waddinxveen. Je wordt er zeer prettig geholpen en geadviseerd En in juli al alles zo vlot ontvangen Keurig bezorgd . Ze slapen... In juni boxspring en los matras besteld bij van der Horst in Waddinxveen. Je wordt er zeer prettig geholpen en geadviseerd En in juli al alles zo vlot ontvangen Keurig bezorgd . Ze slapen formidabel . We kunnen iedereen aanbevelen voor een nieuwe aanschaf van boxspring en matrassen De hr Leon van der Horst denkt helemaal met je mee Goed en vertrouwd.Fantastisch.!

goede uitleg

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Lilian en Ben, ontzettend bedankt voor deze positieve review. Wij wensen jullie nog veel en lang plezier met jullie aankoop.
Team Boxspringspecialist van der...
Team Boxspringspecialist van der Horst

Ellen

De motor van ons bed (4 jaar oud) had het begeven, helaas was de fabrikant van het bed twee jaar geleden failliet gegaan maar Leon wist dat hij toch een passende nieuwe motor kon leveren. Deze is... De motor van ons bed (4 jaar oud) had het begeven, helaas was de fabrikant van het bed twee jaar geleden failliet gegaan maar Leon wist dat hij toch een passende nieuwe motor kon leveren. Deze is uiteindelijk bij een tweede poging door Montrieurs geïnstalleerd. Bij de eerste poging was er een probleem met een van de bedlampjes ontstaan en ook dit werd (bij een derde poging) keurig opgelost.
Leon en Ilse hebben een prachtige zaak en leveren service. Niet alleen plezierig om daar bedden of alleen een matras te kopen maar ook snel reageren in geval van een probleem en dit probleem dan ook op te lossen. Ook al moest er uiteindelijk 4x een monteur van Montrieurs komen, alles werd keurig opgelost. De montagekosten namen Leon en Ilse voor hun rekening, alleen de motor moest betaald worden. Kortom: boxspringspecialist Van der Horst is een aanrader.

Service gericht, zeer vriendelijk, deskundig

Reviews ook zichtbaar maken op de eigen site

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor deze positieve review, we wensen jullie nog lang plezier met jullie boxspring. Met vriendelijke groet,
Team Boxspringspecialist van der Horst

Rob van den Nieuwendijk

Op aanbeveling kwamen we bij jullie terecht, super geholpen met verstand van zaken , bedankt

Jullie namen de tijd, we voelden ons op ons gemak.

dik tevreden

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve Review, namens Team Boxspringspecialist van der Horst.