9.8/10

Klantvriendelijk, direct verhaal

gastvrijheid

?

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review!

Jenny

Wat zijn wij super geholpen! Een spontane ervaren verkoopster!!

Klantvriendelijk behulpzaam geduldig

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Alvast veel plezier met uw nieuwe slaapsysteem.

Peters

Wij zijn heel blij met onze boxspring van Tempur. Ook vinden we het fijn voor u, dat de zaak weer open is nadat u een paar maanden moest sluiten door de coronamaatregelen.

Goede service

Niet

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, helaas dat de levertijd van Tempur door alle Corona ellende langer was dan gebruikelijk. Nog veel en lang plezier toegewenst. Met vriendelijke groeten van het Team... Bedankt voor uw positieve review, helaas dat de levertijd van Tempur door alle Corona ellende langer was dan gebruikelijk. Nog veel en lang plezier toegewenst. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Martijn & Laura

Super service! Na aanschaf van een nieuw bed bleken we een matras te hebben gekozen waar we slecht op konden slapen. De verkoper dacht met ons mee en heeft tot twee keer toe kosteloos het matras... Super service! Na aanschaf van een nieuw bed bleken we een matras te hebben gekozen waar we slecht op konden slapen. De verkoper dacht met ons mee en heeft tot twee keer toe kosteloos het matras omgewisseld. Uitstekende service, dat ga je bij een grote keten niet vinden. Wij zijn erg tevreden over de klantvriendelijkheid en raden Leon en Ilse iedereen aan!

Service, klantvriendelijkheid, meedenken, geduldig, service aan huis

Kleinigheidje: op de hoogte houden van de leveringsvoortgang

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Martijn en Laura, Wat fijn dat dit nu helemaal naar jullie zin is. Nog veel en lang plezier met jullie mooie boxspring. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der... Beste Martijn en Laura, Wat fijn dat dit nu helemaal naar jullie zin is. Nog veel en lang plezier met jullie mooie boxspring. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Marianne Hoornweg - Huizinga

Dit bedrijf verkoopt kwaliteit, is erg klantvriendelijk, hulpvaardig en denkt in oplossingen. Zeker een aanrader ! Dikke pluim voor Leon en verkoopsters.

Verstand van zaken, klantvriendelijk.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, nog veel en lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

J. van der Beek

Mijn kastenwanden bij Boxspring specialist van der Horst gekocht. Ik kreeg het beste advies wat ik maar wensen kon om de juiste afmetingen en indeling te kunnen bepalen. Je kunt zoiets maar één keer... Mijn kastenwanden bij Boxspring specialist van der Horst gekocht. Ik kreeg het beste advies wat ik maar wensen kon om de juiste afmetingen en indeling te kunnen bepalen. Je kunt zoiets maar één keer fout doen... dus ik was blij met hun kundige advies.

Hun top service.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte J. van der Beek, bedankt voor deze positieve review. Nog veel en lang plezier met uw aankoop, namens Team Boxspringspecialist van der Horst.

Fam Bierman

Heel goede service wij hebben een heel fijn bed en de levering is perfect !

Wij waren in de winkel tegen sluitingstijd en alsnog hadden ze alle tijd voor ons

ik zou het niet weten

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve reactie! Namens het team van Boxspringspecialist van der Horst wensen we u nog veel en lang plezier met uw aankoop.

Mustapha

Top ervaring, goed begeleid bij onze keuze. De bezorgers die het bed in elkaar hebben gezet zijn ook heel professioneel en weten goed wat ze doen. En het belangrijkste het bed is van topkwaliteit.

De begeleiding bij de keuze

Website

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Mustapha Chamkh, bedankt voor uw positieve review. Op dit moment wordt er hard gewerkt om ook de hoeveelheid informatie op de website flink uit te breiden. Dit zodat we ook daar voor de 5... Beste Mustapha Chamkh, bedankt voor uw positieve review. Op dit moment wordt er hard gewerkt om ook de hoeveelheid informatie op de website flink uit te breiden. Dit zodat we ook daar voor de 5 sterren kunnen gaan. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst.

Peet de Bruin

Storing gemeld en meneer zelf kwam om op te lossen (boxspring van 12 jaar oud) Na diverse werkzaamheden verricht te hebben en technisch probleem te hebben opgelost werd ik aangenaam verrast door... Storing gemeld en meneer zelf kwam om op te lossen (boxspring van 12 jaar oud) Na diverse werkzaamheden verricht te hebben en technisch probleem te hebben opgelost werd ik aangenaam verrast door een mail, dat alles kosteloos was gedaan voor ons, waar kom je dit nog tegen?

Klantvriendelijk transparant en eerlijk en meedenken wat voor de klant het beste is

Nvt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, nog veel en lang plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team van Boxspringspecialist van der Horst

Hilda en Xandra

Fijne firma met verstand van zake. We slapen nu alweer een paar maandjes op ons Avek boxspring bed en deze bevalt prima. Ook de aflevering aan huis was prima geregeld. Kortom een prima zaak om een... Fijne firma met verstand van zake. We slapen nu alweer een paar maandjes op ons Avek boxspring bed en deze bevalt prima. Ook de aflevering aan huis was prima geregeld. Kortom een prima zaak om een boxspring aan te schaffen.

Klantvriendelijkheid en advies

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review, erg fijn om te lezen allemaal. Nog veel en lang plezier met uw aankoop toegewenst. Met vriendelijke groeten, Team Boxspringspecialist van der Horst