9.8/10

Jan

Goed en professioneel geholpen en we slapen nu heerlijk.

Goede en betrokken service.

geen, helemaal prima

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review!

Mijn moeder van 92 heeft net haar eerste nacht geslapen op een matras die ze heeft gekocht bij de Boxspringspecialist .
Ze is van nature een slechte slaper , maar heeft de eerste nacht al...
Ze is van nature een slechte slaper , maar heeft de eerste nacht al heerlijk geslapen!
Haar eigen woorden zijn; ik had dit veel eerder moeten doen!
Dank voor het goede advies en de goede service!

Zie review

Anne Huizenga

Mensen met verstand van zaken

juiste advies, kwaliteit spullen

Boxspring specialist van der Horst

Aankoop boxspring

We zijn echt super netjes geholpen in de winkel bij onze zoektocht naar een nieuw bed. Er werd ruim de tijd genomen en goed naar onze wensen geluisterd.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review!

Elise de Jong

Via familie bij boxspring specialist van der Horst terecht gekomen en we zijn dik tevreden!
Er is goed geluisterd naar de wensen, eventuele lichamelijke klachten en het budget.
Met 5...
Met 5 bedden liepen we de winkel weer uit. De levering verliep soepel. Inmiddels is het heerlijk slapen in ons vakantiehuis in Ouddorp.

Service, flexibel met leveren

Zou na een half jaar nog eens contact kunnen opnemen over hoe de bedden bevallen etc.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Ontzettend bedankt voor uw mooie review en bedankt voor de tip! Veel jaren slaap plezier gewenst in uw vakantiehuis.

Willem

Top bedrijf met veel deskundigheid. Je voelt als klant hier echt een koning(in). Persoonlijk benadering welke gericht is op service en kwaliteit.

Persoonlijk benadering

Beste Willem,
bedankt voor deze zeer positieve review.
Leon van der Horst

Dione Broeders

Ilse nam ruim de tijd voor ons en ze sleepte van alles van boven naar beneden om een voor ons beste keus te maken. Ze dacht goed mee en niets was teveel of werd opgedrongen. Het bed bevalt ons heel... Ilse nam ruim de tijd voor ons en ze sleepte van alles van boven naar beneden om een voor ons beste keus te maken. Ze dacht goed mee en niets was teveel of werd opgedrongen. Het bed bevalt ons heel goed en de levering en montage was prima. Mooie ruime zaak met hele vriendelijke en terzake kundig!

Veel aandacht en tijd voor de klant

Ga zo door!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte Dion Broeders, bedankt voor uw positieve review. De punten waar we nu nog geen 5 sterren voor scoren bij u, zullen we aan gaan werken.

JA&E van der Poel

Prima bed, prima advies, prima service

Persoonlijk advies bij aankoop

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Fam. van der Poel, bedankt voor de positieve review. Uiteraard nog veel en lang plezier met uw mooie boxspring.

Lindsay

Fijne ervaring, goed advies en lekkere bedden!

Ruim de tijd genomen, goed advies en ook verstand van zaken! We zijn erg tevreden.

Misschien nog even contact opnemen na een paar weken hoe het bed bevalt? Maar daar zit ook niet iedereen op te wachten.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Lindsay Landman, bedankt voor de positieve review. Uiteraard nog veel en lang plezier met uw Tempur bed.

Rianne Rabeh

Fantastische winkel, zeer kundig en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk een keuze gemaakt voor een heerlijke boxspring en zweefdeurkast met nachtkastjes. Wij zijn zeer tevreden!

Vriendelijk en deskundig advies, goede communicatie, topproducten. Mooie zaak met veel keuze.