9.8/10

Rob van den Nieuwendijk

Op aanbeveling kwamen we bij jullie terecht, super geholpen met verstand van zaken , bedankt

Jullie namen de tijd, we voelden ons op ons gemak.

dik tevreden

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw Positieve Review, namens Team Boxspringspecialist van der Horst.

Van Haastrecht

Geweldige service! Goed advies!

Persoonlijk en kennis van zaken.

Geen verbeterpunten, helemaal tevreden!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog lang en veel plezier met uw boxspring. Met vriendelijke groet

Dave

Aangezien je (idealiter) 1/3e van je leven slaapt, is de aanschaf van een bed iets wat je serieus moet nemen. Maar waar te beginnen? Gelukkig kan dit uitstekend bij DeBoxspringspecialist.nl. We... Aangezien je (idealiter) 1/3e van je leven slaapt, is de aanschaf van een bed iets wat je serieus moet nemen. Maar waar te beginnen? Gelukkig kan dit uitstekend bij DeBoxspringspecialist.nl. We werden gastvrij ontvangen en onze oudste dochter van vier jaar kon naar hartelust spelen in de speelruimte. Ideaal, want hierdoor konden wij zelf de tijd nemen om verschillende bedden te proberen en te bekijken. Ilse hielp ons vakkundig en uiteindelijk kozen we voor een Beka bed. Bed is volgens afspraak netjes geleverd en in elkaar gezet. Eerste nacht(en) was het even wennen om in zo'n goed bed te slapen, maar nu willen we niet meer anders.

Vakkundig, persoonlijk, klantgericht en kind-/gezinsvriendelijk!

Ga zo door!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Fam. Go, bedankt voor jullie positieve review. Fijn dat jullie deze ervaring wilden delen. Wij wensen jullie nog veel en lang plezier met jullie boxspring.
Met vriendelijke...
Met vriendelijke Groeten,

Nelli

Na lang zoeken kwamen we uit bij de boxspringspecialist. Er werd de tijd genomen voor een goede voorlichting. Wij kochten een boxspring waar we nu uitermate tevreden over zijn.

Alle afspraken nagekomen. Het fijne was dat het oude bed en matras werd meegenomen.

Geen op of aanmerkingen. Ga zo door.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, Uiteraard wensen we u nog veel en lang plezier met uw nieuwe boxspring.
Met vriendelijke groeten,

Petra

We werden zeer vriendelijk ontvangen en er werd alle tijd voor ons genomen. Zo konden we een bed uitkiezen die aan al onze wensen voldeed.

Persoonlijk contact en intresse.

Kan ik niet bedenken.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Nog veel plezier met uw aankoop.

E Luberti

Het was een hele prettige ervaring

Meelevend

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Nog veel plezier met uw aankoop.

Hilda en Xandra

Nemen alle tijd voor je in de winkel. Denken mee en niet opdringerig.

Het meedenken en de klant nog als koning behandelen.

Geen vooral zo doorgaan.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review en veel plezier met uw aankoop.

David

Men nam de tijd, luisterde goed naar onze wensen en gaf een prima advies. Wij liggen nu heerlijk op onze Geltex Dreamer matrassen!

In alle opzichten een prettig bedrijf.

Zou niet weten wat.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review, we wensen u nog lang en veel plezier met uw aankoop.

John Paans

Nemen de tijd voor je , en geven goed advies.
Na veel wikken en wegen gekozen voor een velda physio boxspring, met latex topper.
De boxspring netjes afgeleverd en gemonteerd door de...
Nemen de tijd voor je , en geven goed advies.
De boxspring netjes afgeleverd en gemonteerd door de bezorgers.
Alles van A tot Z prima geregeld.
Bed ligt vanaf de eerste dag al heerlijk!
Kortom een prima adres voor het aanschaffen van een heerlijk bed!

Goed assortiment, en zijn zeer behulpzaam om tot een juiste keuze te komen.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve Review! We wensen u nog lang en veel plezier van uw mooie boxspring.

Hans Muller

Service en deskundigheid