9.8/10

marjolein boele

Vriendelijke en duidelijke service,goede kinderopvang,bezorging verzorgd tot in de puntjes met vriendelijke bezorgers,die ons bed met zorg in elkaar hebben gezet.y7y7

vriendelijke service en goeie kwaliteit

voor mij is er geen 1,wat ze kunnen verbeteren,ben erg tevreden met alles

Marcel de Oude

Zeer vakkundig advies

Vakkundig, correct

Geen verbeter tips

familie Ertan

Prima advies, waarbij er goed geluisterd wordt naar de wens. Speciaal een avond voor ons enkele uren geopend, zodat we niet gebonden waren een vaste koopavond. Snelle levering en duidelijke... Prima advies, waarbij er goed geluisterd wordt naar de wens. Speciaal een avond voor ons enkele uren geopend, zodat we niet gebonden waren een vaste koopavond. Snelle levering en duidelijke communicatie. We gaan binnenkort terug om een goed kussen te kopen :)

Geachte H. Ertan,
Geachte H. Ertan,
Bedankt voor uw positieve review! Erg fijn te lezen, dat u zo tevreden bent. We hebben ook een uitgebreid testkussen programma. Dan kunt u een testkussen thuis een aantal dagen proberen. Op deze manier weet u ook zeker dat u het kussen koopt, wat het beste bij u aansluit.
Leon van der Horst

A.Hoek

Wij zijn perfect geholpen bij de aankoop van een prachtige Auping combinatie.
Snel geleverd en vakkundig door nette monteurs in elkaar gezet

Hele professionele en aardige verkoper

nvt

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte familie Hoek, bedankt voor uw positieve review. Ik wens u nog veel en lang plezier met uw mooie Auping combinatie.

Hessing

Maandenlang heb ik mij eerst door alle boxspring-info op internet heen geworsteld.
Tientallen rescensies gelezen.
Koudschuim,traagschuim, dit merk wel goed, dat merk niet goed,...
Tientallen rescensies gelezen.
Koudschuim,traagschuim, dit merk wel goed, dat merk niet goed, consumentenbond, ja of nee, bla, bla, bla.
Wat een jungle.
Uiteindelijk ben ik samen met mijn vrouw bij………in Waddinxveen naar binnen gewandeld.
Ze hebben daar een grote showroom met allerlei soorten bedden en matrassen.
We gaan gewoon alles proberen, was ons motto.
ik vond het erg fijn dat er goed naar onze wensen werd geluisterd.
Ook prettig (en goed voor het vertrouwen ) was, dat er eerst een paar mogelijkheden geopperd werden om het ligcomfort van ons oude bed te verbeteren.
We zijn er een paar uur geweest, hebben bijna alle bedden uitgeprobeerd en al onze vragen zijn professioneel beantwoord.
Uiteindelijk hebben we twee elektrische boxspring bedden
aangeschaft en die bevallen uitstekend !
Kortom, helemaal niets op aan te merken op deze zaak.
Zeker aan te bevelen. Zo hoort het…!! Vijf sterren.

professionals.

Geachte familie Hessing,
Geachte familie Hessing,
Ontzettend bedankt voor uw positieve Review! We waren blij u te kunnen en mogen helpen. Indien wij nog iets voor u kunnen betekenen, neem dan gerust weer contact met ons op.
Leon van der Horst
Boxspringspecialist van der Horst

A+H

Prima geadviseerd, ruim de tijd voor genomen door verkoper, zeker niet opdringerig. Keurig op tijd afgeleverd door hele nette monteurs. Geen enkele klacht!

Prettige en oprechte verkoopsfeer.
Aflevering keurig verzorgd door ingehuurd bedrijf. Keurig geplaatst met gebruiksinstructie.

N.v.t.

Fons Pieters

Boxspring Specialist van der Hors, Waddinxveen.
Is een zaak met vakkundig en geduldig personeel.

Hebben een AVEK boxspring gekocht op aanraden van het personeel.
De meeste boxsprings zijn nogal hoog aangezien wij korte benen hebben is AVEK een hele goede keus.
Het slaapt...
Hebben een AVEK boxspring gekocht op aanraden van het personeel.
Het slaapt fantastisch.
Wat ook goed is dat je de hoofdkussens thuis kunt uitproberen en zodoende een goede keus kan maken voor je ze koopt.
Fijn personeel wat niks opdringt.

v.d.Zeeuw

Een hartelijke ontvangst en een zeer deskundig advies gekregen.

de verkoper is heel geduldig en vriendelijk

Jennifer

Super fijn bed gekocht bij de Boxspringspecialist. Heel blij mee!

Goed advies, denken goed mee. Keurige mannen ook bij levering/montage.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor fijne review. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw mooie boxspring.

N Both

Zeer tevreden over levering en vervangen linnekast deuren

fijne monteurs

goede service

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review,. Wij hebben uw kast graag weer netjes in orde gemaakt. Wij wensen u dan ook nog veel plezier met uw mooie linnenkast.