9.8/10

Sylvain Gfeller

Hartelijk ontvangst door Atie (verkoopster), nam ruim de tijd voor advies en drong niets aan ons op. Uiteindelijk tot de juiste Boxspring keuze gekomen. Na ca. 6 weken nog steeds heel erg tevreden... Hartelijk ontvangst door Atie (verkoopster), nam ruim de tijd voor advies en drong niets aan ons op. Uiteindelijk tot de juiste Boxspring keuze gekomen. Na ca. 6 weken nog steeds heel erg tevreden met ons nieuwe bed! De Boxspringspecialist heeft verschillende merken in diverse (betaalbare!) prijsklassen. In deze zaak is klant nog steeds koning!

kennis, klantvriendelijkheid en advies. In tegenstelling tot beddenzaken met eigen labels, heeft De Boxspring specialist verschillende merken.

Geen verbeter tips

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Geachte S. Gfeller,
Ontzettend bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog veel en lang plezier van uw mooie boxspring.

Nancy van Rooijen

Zeer fijn bedrijf. Kwalitatief mooie producten en zeer goede service.

Zeer goede service & verstand van zaken.

A van Huffelen

Keurig bedrijf waar ze alle tijd hebben om je te helpen.

We werden goed op de hoogte gehouden over de levering.

Komen de afspraken na.

Blij met onze nieuwe bed. Dank jullie wel Leon en Ilse voor jullie hulp en advies.

Goede deskundigheid en nette service.

Geen.

J. Baars

Wij zijn vriendelijk en zeer deskundig te woord gestaan en geholpen

Zeer ervaren en deskundige adviseur / specialist. De adviseur / specialist neemt alle tijd voor zijn klanten.

Neen .

M. Schröder

Na fijne gesprekken en een prima advies tot de aanschaf van twee Tempur Original 25 Elite matrassen overgegaan bij Boxspring specialist van der Horst. Na 60 dagen hierop geslapen te hebben hebben... Na fijne gesprekken en een prima advies tot de aanschaf van twee Tempur Original 25 Elite matrassen overgegaan bij Boxspring specialist van der Horst. Na 60 dagen hierop geslapen te hebben hebben we er een van moeiten omruilen vanwege optredende fysieke problemen, het matras was voor mij te zacht terwijl mijn vrouw er heerlijk op sliep. Na een tweede bezoek bij van der Host op zijn advies overgestapt op de Tempur Sensation 25 elite. Inmiddels slaap ik zo'n kleine maand op dit matras en deze bevalt prima. De complimenten gaan daarom dan ook naar Boxspring specialist van der Horst. Zeer geduldig en vriendelijk geholpen door de ervaren Leon van der Horst.

Ruim assortiment, vakbekwaam personeel en goede service.

Fred Versteeg

Wij hebben drie maanden geleden een boxspring gekocht bij De Boxspringspecialist en inmiddels slapen we al zo'n kleine maand op ons bed. De aankoop is ons goed bevallen. Zeer vriendelijk en ervaren... Wij hebben drie maanden geleden een boxspring gekocht bij De Boxspringspecialist en inmiddels slapen we al zo'n kleine maand op ons bed. De aankoop is ons goed bevallen. Zeer vriendelijk en ervaren medewerkers hebben ons goed bij de aankoop begeleid. Het leuke was dat we na zo'n anderhalf jaar terugkwamen (destijds georiënteerd) en we direct weer werden herkend. De levering was eerder dan verwacht en het bed is erg comfortabel. De stevigheid van de matrassen is goed en in lijn met hetgeen was geadviseerd. Kortom, zeer tevreden!

Veel aandacht voor de wensen van de klant. Veel uitleg over de bedden, goede begeleiding bij de aankoop.

Geen.

Familie Pagie

Lange tijd hebben we gewacht met de aanschaf van een nieuw bed. Altijd maar uitstellen en ons niet bewust wat de positieve impact is voor de kwaliteit van slapen. Na persoonlijk en vakkundig advies... Lange tijd hebben we gewacht met de aanschaf van een nieuw bed. Altijd maar uitstellen en ons niet bewust wat de positieve impact is voor de kwaliteit van slapen. Na persoonlijk en vakkundig advies met diepgaande kennis over slaapkwaliteit en fanatisch assortiment bestaande uit topbedden hebben we uiteindelijk een Perzona gekocht. We zijn op een prettige manier begeleid van bestelling tot aan levering. Ook voor kleine vragen over instellingen en bediening kregen we snel en goede reacties.

Veel kennis over kwaliteit van slapen in combinatie van het kwalitatief goede en ruime assortiment. Persoonlijke touch en goede customer service.

Ron de Jong

We hebben een boxspring combinatie met diverse en op een adres in Drenthe op een door ons gekozen tijd laten bezorgen.
Een perfecte afspraak en keurig geleverd. Ik beveel dit bij mijn familie...
Een perfecte afspraak en keurig geleverd. Ik beveel dit bij mijn familie en kennissen aan. 10 punten.

Zeer goede afspraken mee te maken. Een super leuke verkoopster met kennis van zaken.

Ga zo door

marjolein boele

Vriendelijke en duidelijke service,goede kinderopvang,bezorging verzorgd tot in de puntjes met vriendelijke bezorgers,die ons bed met zorg in elkaar hebben gezet.y7y7

vriendelijke service en goeie kwaliteit

voor mij is er geen 1,wat ze kunnen verbeteren,ben erg tevreden met alles