9.8/10

De boxspringspecialist

De service is een dikke 10.
Men neemt ruimschoots de tijd .
Omdat ik veel.lichamelijke klachten heb, kregen we goede adviezen.
Wij zijn zeer tevreden over deze zaak.
Met...
De service is een dikke 10.
Men neemt ruimschoots de tijd .
Omdat ik veel.lichamelijke klachten heb, kregen we goede adviezen.
Wij zijn zeer tevreden over deze zaak.
Met vriendelijke mensen en lekkere koffie.
Ik zou zo wer teruggaan als ik een bed nodig zou hebben.
Top service

Service an klant vriendelijkheid.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dank u voor deze mooie woorden. We zien u graag weer terug in onze showroom.

Jean-Paul Duits

Inmiddels tweede bed hier gekocht . Prima service en een goed team! Niet alleen het bed maar ook het dekbed en kussens en alles eromheen daar gekocht. Dat doe ik nu al meer dan 15 jaar. Ilse, Leon... Inmiddels tweede bed hier gekocht . Prima service en een goed team! Niet alleen het bed maar ook het dekbed en kussens en alles eromheen daar gekocht. Dat doe ik nu al meer dan 15 jaar. Ilse, Leon en Colinda bedankt voor jullie adviezen.

Denken met je mee en durven nee te zeggen als het niet klopt met wat zij zien

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Ontzettend bedankt voor jullie reactie! Nog veel plezier met alle aankopen.

Martin

Transparante voorlichting, prima aflevering.

No nonsens, heldere communicatie

Verplicht mij niet tot het invullen van verbeterpunten. Ik ben tevreden

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Goed om te lezen :-) Dank!

Carin Bakker

Dit is mijn 2e ervaring met dit bedrijf dus dat zegt eigenlijk meer dan genoeg!!!

Pro-actief; ze denken met je mee.

Niet :)

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw zeer positieve review! Uiteraard wensen we u nog veel en lang plezier met uw aankoop. Wat betreft de informatie op de website; bedankt voor de tip. Dit staat op de agenda voor 2022... Bedankt voor uw zeer positieve review! Uiteraard wensen we u nog veel en lang plezier met uw aankoop. Wat betreft de informatie op de website; bedankt voor de tip. Dit staat op de agenda voor 2022 om flink uit te breiden. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Helene en Nic Wakkie

Zeer deskundige uitgebreide informatie

Verkoper denkt goed mee stelt de juiste vragen en kijkt hoe je op het matras ligt en geeft op grond daarvan advies.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review. Levertijden zijn helaas door het grondstoffen tekort en drukte bij onze leveranciers wat langer dan we gewend zijn. Excuus daarvoor. Met vriendelijke groeten van... Bedankt voor uw positieve review. Levertijden zijn helaas door het grondstoffen tekort en drukte bij onze leveranciers wat langer dan we gewend zijn. Excuus daarvoor. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Marjory Vink

We zijn erg tevreden over ons bed en ook hoe we geholpen zijn. Men heeft verstand van zaken en kregen een goed slaapadvies. Service is ook prima, komen afspraken na. Zeer tevreden klanten

Goed slaapadvies en goede service!

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw zeer positieve review, altijd erg fijn om te lezen. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Barbara

Zeer goede ervaring

meedenken wat het beste past naar aanleiding van de wensen van ons als klant

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groeten van het Team van Boxspringspecialist van der Horst

Maaten

Vriendelijk

Goeie uitleg, nemen de tijd en vriendelijk. Goeie service ook achteraf

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Bedankt voor uw positieve review! Nog veel en lang plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst.

Boxspringspecialist van der Horst

We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we tot nu toe geen dag spijt gehad van onze keuze. We genieten van het heerlijke... We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Goede uitleg over de verschillende mogelijkheden. Uiteindelijk hebben we tot nu toe geen dag spijt gehad van onze keuze. We genieten van het heerlijke slaapcomfort met ons Tempur bed.

Eerlijk en uitgebreid advies

n.v.t.

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Beste Edith Jansen, bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw mooie nieuwe slaapcombinatie. Overigens heeft u bij uw naam onze firma naam gezet. Nu lijkt het... Beste Edith Jansen, bedankt voor uw positieve review. Wij wensen u nog veel en lang plezier met uw mooie nieuwe slaapcombinatie. Overigens heeft u bij uw naam onze firma naam gezet. Nu lijkt het alsof wij zelf deze review geschreven hebben. Met vriendelijke groeten van het team van Boxspringspecialist van der Horst

Ina huijing

Goede voorlichting en goede servic

We konden ons matras ruilen

?

Reactie deboxspringspecialist.nl:

Dank u wel voor uw bericht. We hopen dat u nog lang veel plezier beleefd aan uw Tempur matras.