Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Goed, geen opmerkingen

Ik vond het een aangename ervaring en voelde me zeer welkom.

Eerste indruk is positief. Betrokken medewerkers , veel ruimte voor kinderen en veel nadruk op zelfstandigheid

Betrokken medewerkers, door dat de organisatie vrij klein is (ondanks meerdere locaties) heb je ook snel reactie op vragen. De app werkt ook prima voor een update hoe het met de kinderen gaat en om... Betrokken medewerkers, door dat de organisatie vrij klein is (ondanks meerdere locaties) heb je ook snel reactie op vragen. De app werkt ook prima voor een update hoe het met de kinderen gaat en om een afmelding te doen of een ruilaanvraag.

Super vriendelijk en heel betrokken personeel mijn zoon is dol op ze.

Nog niet bekend

Hele prettige ontvangst, er wordt ruim de tijd voor je genomen. Aan de hand van een presentatie vertelt de eigenaresse met plezier over de kinderopvang. Vervolgens mag je ook een kijkje nemen in het... Hele prettige ontvangst, er wordt ruim de tijd voor je genomen. Aan de hand van een presentatie vertelt de eigenaresse met plezier over de kinderopvang. Vervolgens mag je ook een kijkje nemen in het gebouw. Het voelde als een warm welkom voor ons toekomstig kind.

Personeel is lief voor mayson. Ze troosten hem en stellen mij gerust en zeggen dat ik altijd mag bellen.

Onze algemene ervaring is goed. Onze kinderen gaan er heel graag heen. Spelen met verschillende kinderen. En komen enthousiast thuis.