Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Hele fijne en professionele opvang. Met heel veel aandacht voor je kinderen en hun ontwikkeling. heel erg tevreden

Mijn zoon heeft het erg naar zijn zin bij de bso!

Ik vond het leuk

Mijn algemene ervaring met dit kindcentrum is matig. Dit komt omdat ik vooral de eerste weken ontevreden was. Nu is dit wel bijgetrokken en heb ik inmiddels meer vertrouwen gekregen. Laten we... Mijn algemene ervaring met dit kindcentrum is matig. Dit komt omdat ik vooral de eerste weken ontevreden was. Nu is dit wel bijgetrokken en heb ik inmiddels meer vertrouwen gekregen. Laten we zeggen; een slechte start en hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goede kant op.

We hebben een goed eerste ervaring gehad. We werden vriendelijk ontvangen en hebben een hele duidelijke uitleg gekregen over hoe de Grabbelton te werk gaat. Meerdere mensen gezien die aan het werk... We hebben een goed eerste ervaring gehad. We werden vriendelijk ontvangen en hebben een hele duidelijke uitleg gekregen over hoe de Grabbelton te werk gaat. Meerdere mensen gezien die aan het werk waren. Allemaal vriendelijk, vrolijk en daar waar het kon een klein praatje mee kunnen maken. Heel fijn om te zien dat er met plezier wordt gewerkt! Ook erg fijn om te zien dat er ruimte is voor de kinderen om te spelen en daarbij ook vies te worden. Maar dat het gebouw en de ruimtes er netjes, schoon en verzorgd uit zien.

In het begin was het even schakelen van de dagopvang naar de BSO en dat ons kind opgevangen moest worden. De groepen zijn veel groter en dit ging in het begin niet helemaal vlekkeloos maar is goed... In het begin was het even schakelen van de dagopvang naar de BSO en dat ons kind opgevangen moest worden. De groepen zijn veel groter en dit ging in het begin niet helemaal vlekkeloos maar is goed opgepakt. Ons kind heeft het erg naar zijn zin.

Wij ervaren de grabbelton al een keurige en prettige locatie waar wij onze kinderen naar toe brengen.

Mijn/onze ervaring met het kindercentrum is positief. Er wordt veel afwisseling geboden in spel(materiaal) en de kinderen hebben veel vrijheid. Er hangt naar mijn idee een prettige en veilige sfeer.

Heel prettig en persoonlijk. De leidsters laten zowel je kind als ouder je op je gemak voelen.