Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Vrolijke medewerkers, aandacht voor het kind. Denken met je mee.

Onze ervaring is dat de kinderen met plezier naar de opvang gaan.

Goed, in het begin wat wennen met voedingsschema bijhouden. Gaat laatste maanden wel beter. Denken hier ook steeds meer met mee.

Professionele setting; degelijk en transparant beleid, heldere communicatie, goed opgeleide medewerkers en een persoonlijke benadering.

We zijn ontzettend tevreden met de kinderopvang. De kinderen vinden het super leuk en gaan enthousiast mee naar ‘school’, en vragen vaak wanneer ze weer mogen gaan! We merken dat de kindjes veel... We zijn ontzettend tevreden met de kinderopvang. De kinderen vinden het super leuk en gaan enthousiast mee naar ‘school’, en vragen vaak wanneer ze weer mogen gaan! We merken dat de kindjes veel leren en ook socialer worden. Ook het veel buiten zijn vinden we heel erg prettig. De structuur die gehanteerd wordt past bij onze manier van opvoeden.

Ik ben zeer tevreden over de opvang bij De Grabbelton. Beide kinderen lijken het naar de zin te hebben en er wordt goed voor ze gezorgd. Ook bij dagen dat ze wat minder lekker in hun vel zitten of... Ik ben zeer tevreden over de opvang bij De Grabbelton. Beide kinderen lijken het naar de zin te hebben en er wordt goed voor ze gezorgd. Ook bij dagen dat ze wat minder lekker in hun vel zitten of als het afscheid wat moeilijker is dan worden ze goed opgevangen.

Een zeer vriendelijk en gestructureerd kinderdagverblijf. Ze zijn er echt voor de kinderen en hun ontwikkeling. Echt tijd nemen voor de kinderen staat duidelijk bovenaan!

Mijn algemene ervaring met de kinderopvang is dat de kwaliteit van de opvang voor het grootste deel afhankelijk is van de leidster die op de groep staat. De bekwaamheid van groepsleidsters is naar... Mijn algemene ervaring met de kinderopvang is dat de kwaliteit van de opvang voor het grootste deel afhankelijk is van de leidster die op de groep staat. De bekwaamheid van groepsleidsters is naar mijn mening lang niet altijd voldoende.

Ik had verwacht dat het voor mij moeilijker zou zijn om haar weg te brengen, maar het voelde meteen vertrouwd en goed.