Marisha

Het was een geweldige middag bij de Bruidshoek. Ik zag er best een beetje tegenop, omdat ik geen idee had wat mij goed zou staan. Uiteindelijk hadden we vrij snel dé jurk gevonden. Kim heeft erg... Het was een geweldige middag bij de Bruidshoek. Ik zag er best een beetje tegenop, omdat ik geen idee had wat mij goed zou staan. Uiteindelijk hadden we vrij snel dé jurk gevonden. Kim heeft erg goed geholpen en wist precies wat mij goed stond. Ik ben heel blij met mijn beslissing om bij de Bruidshoek mijn jurk te gaan zoeken.

Meedenken en de enorm vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Zeer klantvriendelijk, goed bereikbaar, echt een feestje

We werden verwelkomd met een kopje koffie en hadden toen een klein gesprek over wat ik zou willen of mooi vond. Daarna een heleboel jurken gepast. Ik heb nog over de "catwalk" kunnen lopen, dat... We werden verwelkomd met een kopje koffie en hadden toen een klein gesprek over wat ik zou willen of mooi vond. Daarna een heleboel jurken gepast. Ik heb nog over de "catwalk" kunnen lopen, dat hielp erg mee om te zien hoe je eruit ziet in je jurk. Het was een fantastische ervaring.

Niet te dwingend, opvallend goed geluisterd naar wat ik mooi vond aan de jurken en dan vervolgens aankomen met een jurk die het allemaal heeft.
Lieve en vrolijke begeleiding. Hele prettige...
Lieve en vrolijke begeleiding. Hele prettige ervaring.

Het personeel is zeer vriendelijk en deskundig. Ze nemen goed de tijd om te horen wat jij zoekt in een bruidsjurk, maar proberen ook mee te denken naar een mooie jurk voor jou vanuit hun ervaring.... Het personeel is zeer vriendelijk en deskundig. Ze nemen goed de tijd om te horen wat jij zoekt in een bruidsjurk, maar proberen ook mee te denken naar een mooie jurk voor jou vanuit hun ervaring. Ze doen dit op een prettige manier zonder jou te overtuigen van hun gelijk of jou oncomfortabel te maken. Ze stellen je op je gemak en nemen je goed mee in het proces van een jurk uitzoeken

- Zeer meedenkend
- Nemen de tijd
- Zeer klantgericht

Een hele fijne passessie gehad met als resultaat een hele mooie jurk!

Vriendelijk personeel
Kennis over jurken
Weet wat in de winkel verkrijgbaar is

Marina

Mijn eerste indruk van De Bruidshoek was erg positief. Jurk gevonden waar ik nog wel iets aan wilde laten vermaken. Was allemaal mogelijk en er zouden geen aanvullende kosten zijn. Ik werd leuk... Mijn eerste indruk van De Bruidshoek was erg positief. Jurk gevonden waar ik nog wel iets aan wilde laten vermaken. Was allemaal mogelijk en er zouden geen aanvullende kosten zijn. Ik werd leuk geholpen door de medewerker.

Tweede afspraak was totaal anders. Vond de medewerker (dit was een andere medewerker dan de eerste overigens!) niet heel enthousiast. Vermaken was niet zo makkelijk als het leek zei ze, en er kwamen dus wel extra kosten bij. Toen ik het vertelde wat de eerste medewerker mij vertelde zei ze dat het niet zo was. Ik had een contract getekend en daar stond in dat dit er dan net niet onder viel.

Na deze afspraak heb ik wel even buikpijn gehad hoe de jurk zou worden. Uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig..

Nemen rustig alle tijd voor je

Reactie De Bruidshoek:

Goedemorgen Marina,
Goedemorgen Marina,
Wat vervelend om te lezen dat allereerst onze collega niet het enthousiasme had wat je van ons mag verwachten en ten tweede dat je onaangenaam verrast bent met vermaakkosten daar dit eerder niet besproken was.
Wij moesten even graven maar zien inderdaad dat je begin 2016 bij ons een jurk hebt gevonden. Ook zien we dat er bij jouw jurk een jasje hoorde waar een modelverandering bij heeft plaatsgevonden. Wij zijn dan genoodzaakt om dit in rekening te brengen. Door een miscommunicatie is deze informatie blijkbaar niet goed bij jou overgekomen, waarvoor onze excuses.
Toendertijd waren wij nog uniek in Nederland door €0,- vermaakkosten te rekenen voor het standaard vermaken van de jurken en de kostuums. Tegenwoordig is dit €175,- voor het standaard vermaakwerk. Ook modelveranderingen die toen bij jou hebben plaatsgevonden worden extra in rekening gebracht.
Wij vinden het nogmaals erg vervelend om na zo een lange tijd te horen dat je niet helemaal tevreden was want wij hadden dit natuurlijk graag gelijk met je opgelost.
Het raakt ons dat we zien dat je ons niet zult aanbevelen bij vrienden en kennissen maar wensen je uiteraard al het geluk van de wereld toe.
Met vriendelijke groet
Het Bruidshoek-team.

Daphne Hoeffnagel

Fantastisch!

De vriendelijkheid, behulpzaamheid en vooral de vrolijkheid is hier super! Naar elke afspraak ging ik met heel veel plezier heen! En ik vond bij de eerste afspraak mijn droomjurk! Dank jullie wel!!!

Petra

Heel positieve ervaring.

Gepassioneerd personeel. Zeer flexibel in het maken van afspraken en elke wens is bespreekbaar. Ook de coupeuses vond ik van zeer goede kwaliteit.

Ingrid

De Bruidshoek is een mooi en net bedrijf. Bij binnenkomst krijg je wat te drinken en daarna wordt met een eigen lijstje van jurken begonnen. Aan de hand daarvan en de meningen worden er ook nieuwe... De Bruidshoek is een mooi en net bedrijf. Bij binnenkomst krijg je wat te drinken en daarna wordt met een eigen lijstje van jurken begonnen. Aan de hand daarvan en de meningen worden er ook nieuwe jurken gezocht en gepast. Bij mij was het na 6 jurken al gelukt de perfecte jurk te vinden. Dit doordat ik toen ook een stukje ging lopen in de jurken.

Ze weten heel goed waar ze mee bezig zijn en luisteren naar de wensen van de klant. Dit heb ik als heel fijn ervaren.

Denise Harwig

Een hele goede ervaring gehad bij de Bruidshoek waarbij zij mij heel prettig geholpen hebben naar de zoektocht naar mijn bruidsjurk. Ik had voor de afspraak één vast aanspreekpunt die de gehele 2... Een hele goede ervaring gehad bij de Bruidshoek waarbij zij mij heel prettig geholpen hebben naar de zoektocht naar mijn bruidsjurk. Ik had voor de afspraak één vast aanspreekpunt die de gehele 2 uur bij mij is geweest en geluisterd heeft naar wat ik zocht in mijn jurk. Uiteindelijk DE jurk gevonden en dit afgesloten met een glaasje prosecco.

Persoonlijke aandacht, geduld, klantvriendelijk, denken met je mee.