Loes

Ik ben echt super goed geholpen door Danitia. Ze stelde me echt op m'n gemak en ging net zo lang door tot dat ik m'n jurk had gevonden. Mijn hele ervaring met de bruidshoek is top! Allereerst wordt... Ik ben echt super goed geholpen door Danitia. Ze stelde me echt op m'n gemak en ging net zo lang door tot dat ik m'n jurk had gevonden. Mijn hele ervaring met de bruidshoek is top! Allereerst wordt heel enthousiast de afspraak telefonisch bevestigd, ook nog een leuk kleinigheidje wordt opgestuurd. Bij de afspraak hartjes op de cappuccino, champagne toen ik m'n jurk had gevonden en een ontzettend lief geschreven berichtje van Danitia. Al die kleine puntjes maken het extra speciaal. Helemaal leuk en echt genoten!

Alleen maar lof! Alles was top!

Daphne

Wat een geweldige dag hebben we gehad. We zijn zo fijn geholpen door Claudia. Die zo goed inspeelde op mijn wensen. Ze wist precies wat ik wilde en wat niet.
1 puntje van kritiek. Toen wij...
1 puntje van kritiek. Toen wij binnen kwamen werden we door niemand verwelkomt. We werden we aangestaard maar werd niks gezegd. We zijn toen zelf maar op zoek gegaan. Daardoor was mijn eerste indruk niet heel goed. Ik werd gelukkig hersteld door de geweldige diensten van Claudia.

De verkoopster Claudia wist precies hoe ze mijn juiste jurk kon realiseren

Frances

Goede ervaring. werd goed geluisterd en ondanks dat ik soms best duidelijk uit de hoek kan komen werd hier niet van geschrokken. Of misschien wel maar dat weet ik niet hahahaha.

Ik wilde zelf een jurk passen die ik zag hangen, dus niet alleen wat voor mij werd uitgekozen en dat was geen probleem! Zodoende heb ik gelijk zelf mijn droomjurk eruit weten te halen!

Verder het bestellen en pasafspraken maken ging zeer snel. Dus ben blij.

Marlies Jonkman

Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek door Rianca.
Ik ben fantastisch geholpen bij de Bruidshoek door Rianca.
We begonnen de afspraak met een heerlijk kopje cappuccino en een gezellig gesprek over mijn trouwdag. Ze was echt oprecht geïnteresseerd in mij als bruid en in mijn wensen.
Na dit voorgesprek kwam Rianca direct met 3 jurken aan die ik al helemaal mooi vond en wilde passen.
Tijdens het passen luisterde ze erg goed naar me en ze kwam op een gegeven moment met een jurk die ik echt moest proberen, want dit was echt de jurk voor mij.
En ze had helemaal gelijk want ik voelde mij helemaal de bruid en was zo blij.
Ik moest er zelfs van huilen terwijl ik normaal niet zo emotioneel ben.
Echt een topervaring!
Ik kan Rianca echt aanraden

persoonlijke aandacht en sfeer in de winkel.
het gaat allemaal erg professioneel en het atelier in de winkel is ook erg leuk.

Nadia

Onze ervaring gaat al ver terug, 3.5 jaar.
Onze ervaring gaat al ver terug, 3.5 jaar.
Omdat ik toen maat 46 had vond ik het vreselijk jurken te passen. Maar wilde toch een mooie jurk. Uiteindelijk na veel mailen en de geruststelling dat er ook grotere maten waren..wij er naartoe. Wat een drama werd het!
Verkoopster werkte er net en liet alleen te kleine jurken passen. Met als gevolg dat ik er zelfs uit geknipt moest worden. Ze luisterde totaal niet!
Uiteindelijk door de vrouw van de eigenaar een mooie pronovias kunnen passen. Maar ik was zo gefrustreerd dat we weg zijn gegaan.
Wel vriendelijke excuses van eigenaar de volgende dag maar ik wilde niet meer terug. Heb mijn jurk het weekend erna gekocht bij Covers Couture in Utrecht ( de belia van pronovias). Hier werd ik perfecte geholpen.
Inmiddels ben ik 25 kilo kwijt maar als ik nu een jurk zou moeten kiezen, niet bij de bruidshoek.

Wel goed contact via mail maar helaas geen goede ervaring

Reactie De Bruidshoek:

Beste Nadia,
Wij kunnen ons de situatie ook nog herinneren en mijn vrouw heeft jou indertijd ook geholpen.
In de tijd voor je afspraak hadden we een aantal keer mailcontact over onze...
Beste Nadia,
In de tijd voor je afspraak hadden we een aantal keer mailcontact over onze "grotere maten" collectie. Wij hebben altijd een groot vak met jurken in maat 46 of groter op voorraad. Dat zijn altijd meer dan 50 stuks.
In die collectie hebben we jurken in alle stijlen, wijd strak, fishtail enz enz.
Toen je in de winkel kwam om te passen bleek dat ons aanbod in de stijl die jij zocht meer in de maat 38/40 range lag. In de grotere maten collectie hadden wij meer keuze in andere modellen.
Dat je geholpen bent door een collega met minder ervaring klopt. Deze collega is echter minimaal 3 maanden ingewerkt voordat ze uberhaupt zelfstandig klanten mag helpen en zelfs dan is mijn vrouw op de achtergrond altijd aan het meedenken en springt bij indien nodig. (wat ze ook gedaan heeft) Zo'n situatie waarbij de bruid dingen zoekt die wij niet in de juiste maat hebben en ze jou niets kan laten passen in jouw stijl is voor een onervaren collega erg ongemakkelijk.
Natuurlijk vinden wij het ook enorm vervelend dat de pasafspraak zo verlopen is en dat je niets kon passen in jouw stijl in de goede maat.
Daarom hebben we de dag na de afspraak ook contact gezocht, excuses aangeboden en naar een oplossing gezocht. Daarbij heeft mijn vrouw je aangeboden om via diverse leveranciers jurken in jouw maat en in jouw stijl op zicht te vragen.
Daar wilde je geen gebruik van maken en dat begrijpen en respecteren we.
Natuurlijk balen we enorm van een slechte review en ook al is hij van 3,5 jaar geleden dan nog.
Daarnaast proberen we vanuit alle reviews dingen te destileren waarmee we onszelf kunnen verbeteren, dus mocht je tips of aanwijzingen hebben dan hoor ik dat graag van je.
Ik wens je alle geluk en een heel fijn huwelijk.
Robert Jan van Haagen
(directeur)

Carla

Ben fantastisch en heel professioneel geholpen met het uitzoeken van mijn trouwjurk. Ook alle aanpassingen die nadien gedaan moesten worden, zijn met alle zorgvuldigheid en vakmanschap gedaan. Ben fantastisch en heel professioneel geholpen met het uitzoeken van mijn trouwjurk. Ook alle aanpassingen die nadien gedaan moesten worden, zijn met alle zorgvuldigheid en vakmanschap gedaan.
Dit is niet alleen een winkel waar trouwkleding wordt verkocht, maar hier krijg je ook echt een hele leuke en bijzondere ervaring. Ik kijk met veel plezier terug op mijn bezoekjes aan deze mooie zaak!

Ontzettend vakkundig en klantvriendelijk personeel.

Raymond kers

Heel goed en vakkundig geholpen door byon ze heeft mij een goed gevoel gegeven en de service van het op maat maken was ook vakkundige weet alleen de naam niet meer van die mevrouw maar damens top

Zeer vriendelijke mensen

Veel aandacht en veel geduld.Goede service,goede informatie over hoe omgaan met jurk. Jurk is prachtig aangepast en zat als gegoten.Daar wordt veel aandacht aan besteed.Ook uitstekende... Veel aandacht en veel geduld.Goede service,goede informatie over hoe omgaan met jurk. Jurk is prachtig aangepast en zat als gegoten.Daar wordt veel aandacht aan besteed.Ook uitstekende coupeuses.Kortom:beter kan niet en men blijft beseffen dat een bruidsjurk uitzoeken iets bijzonders is voor bruid en haar gezelschap.

Heerlijk ontvangst met een lekker kopje koffie. Het was een zeer bijzondere top ervaring; ellen heeft me fantastisch geholpen en was erg geduldig met me. ik had naderhand wat twijfel over de... Heerlijk ontvangst met een lekker kopje koffie. Het was een zeer bijzondere top ervaring; ellen heeft me fantastisch geholpen en was erg geduldig met me. ik had naderhand wat twijfel over de uitvoering van de jurk, ellen heeft dit voor me uitgezocht, helemaal top!

persoonlijk, betrokken, de bruid centraal, een stapje extra doen

We werden relaxed ontvangen bij De Bruidshoek. Je wordt goed geholpen, er wordt duidelijk gevraagd wat je wel en niet wilt, wat je budget is en dan wordt daar eerlijk op aangegeven wat er dan wel en... We werden relaxed ontvangen bij De Bruidshoek. Je wordt goed geholpen, er wordt duidelijk gevraagd wat je wel en niet wilt, wat je budget is en dan wordt daar eerlijk op aangegeven wat er dan wel en niet mogelijk is dat vond ik heel erg prettig. Er wordt alle tijd genomen om je droomjurk te vinden.

Veel keuze, veel prijscategorieën, alle accessoires kun je ook aanschaffen, de jurk wordt daar ter plekke vermaakt dat vind ik ook een fijn idee qua tijd.