Erg goed geholpen. Personeel met kennis van zaken. Ruime keuze!

Goed opgeleid personeel, vriendelijk

Karin Ammerlaan

Echt super bedankt!
Echt super bedankt!
Wat een ervaring zeg. Het was een dag vol emoties. Het was moeilijk kiezen tussen alle mooie jurken. Uiteindelijk 2 jurken waar ik een keuze uit moest maken. Met het advies : luister naar je hart en kijk wat er bij jou past, ben ik voor de juiste jurk gegaan. Ik kijk terug op een mooie dag met goede verzorging. We werden vriendelijk ontvangen en kregen gelijk wat te drinken. Aan het einde kreeg ik nog een mooie kaart met een persoonlijk en lief berichtje. Nog een champagne om te proosten op de jurk en een aantal foto's als aandenken. Nogmaals super bedankt en op naar de pas beurten. Ik kijk er nu alweer naar uit om mijn jurk aan te doen :)

Karin

Heel fijn geholpen. Leuke enthausiaste verkoopster die goed aanvoelde wat voor jurken ik mooi vond en die op subtiele haar mening gaf over waarom het een net iets beter stond dan het andere. De... Heel fijn geholpen. Leuke enthausiaste verkoopster die goed aanvoelde wat voor jurken ik mooi vond en die op subtiele haar mening gaf over waarom het een net iets beter stond dan het andere. De eigenaar liep ook zichtbaar rond en kwam tussendoor even informeren of alles naar wens is en maakte een gezellig praatje

Prettige sfeer, leuke enthausiaste verkoopster die precies aanvoelde wat ik mooi vond, betrokken eigenaar

Ivon

Lieve mensen die goed snappen wat je zoekt.

Zeer positief

Erg fijne service

Hanna

Persoonlijk, echt contact en nemen ze alle tijd. Echt een middagje uit.I k heb mijn jurk gevonden!!

Geen verkoop praatjes maar echt iemand helpen.

Wendy van der Hulst

Ik werd goed ontvangen, met koffie en thee, door een hele enthousiaste Eef, dat was een goed begin! Er werd echt de tijd voor mij genomen en met mij meegedacht. Ik vond het een heerlijke ervaring... Ik werd goed ontvangen, met koffie en thee, door een hele enthousiaste Eef, dat was een goed begin! Er werd echt de tijd voor mij genomen en met mij meegedacht. Ik vond het een heerlijke ervaring en ik zou de Bruidshoek zeker aanraden.

Enthousiasme en medeleven van het personeel.

Leonie

Super tevreden! Hele mooie ervaring voor het leven

Echt naar de klant luisteren! Er werd veel aandacht aan me besteed. Ook al ver van te worden, toen ik de afspraak had gemaakt. Ik voelde me gehoord.

Lizanne

Top bedrijf! Heb van te voren goede verhalen gehoord, alles is helemaal waar geworden. Wat een goede service en een prachtige zaak met veel jurken en keuzes. Wordt goed meegedacht en wordt eerlijk... Top bedrijf! Heb van te voren goede verhalen gehoord, alles is helemaal waar geworden. Wat een goede service en een prachtige zaak met veel jurken en keuzes. Wordt goed meegedacht en wordt eerlijk gezegd welke jurk je het mooist staat. Voor mij erg fijn!

De tijd die ze voor je nemen en de goede service

Vriendelijk ontvangst, veel ruimte voor eigen ideeën allesomvattend een prettige en leuke ervaring!

Prettige communicatie, zowel telefonisch als in de winkel.