Primma evaring goed gehopen erg fijn 2 mensen die mee kijken. ze keken samen naar mij. omdat van elkaar konden leren. maar ik denk eerder dat een van de meiden een stager is dat geeft niet mag... Primma evaring goed gehopen erg fijn 2 mensen die mee kijken. ze keken samen naar mij. omdat van elkaar konden leren. maar ik denk eerder dat een van de meiden een stager is dat geeft niet mag gewoon gezegd worden.

keken goed wat ik wilde en luisterde goed naar mij.

Wendy

Hele fijne positieve ervaring. Werd goed mee gedacht!

Het meedenken

Jacco

Goede ervaring geweest met die bedrijf, hele leuke en aardige mensen, top !!

Nelleke Kraaijer-van Heijst

De bruidshoek heeft een fantastische collectie. Het is een mooie winkel met professionele, behulpzame werknemers, die echt verstand hebben van zaken. Ik heb mijn droomjurk en schoenen in één keer... De bruidshoek heeft een fantastische collectie. Het is een mooie winkel met professionele, behulpzame werknemers, die echt verstand hebben van zaken. Ik heb mijn droomjurk en schoenen in één keer gevonden. De service is goed, de jurk is ook in één keer volledig op maat gemaakt. Als je jurk op de dag zelf kapot zou gaan, komen ze ook naar je toe op locatie, helemaal top! Als ik nadelen zou moeten noemen zou ik zeggen dat de verkoopsters soms iets te gemaakt enthousiast zijn en dat een passessie soms toch nog best gehaast is. Je mag echter natuurlijk altijd terugkomen. Daarnaast hebben ze een relatief kleine collectie jasjes/sjaals voor kouder weer, dat heb ik ergens anders moeten zoeken. Ik zou de winkel zeker aanraden!

Fijne organisatie waarbij goed naar de wensen van de bruid wordt geluisterd.

De dame die mij heeft geholpen luisterde goed naar mijn wensen en pinkte zelfs een traantje weg toen ik mijn jurk had gekozen. Ze leefde mee en dat was mooi om te zien. Verder werd tjjd genomen om... De dame die mij heeft geholpen luisterde goed naar mijn wensen en pinkte zelfs een traantje weg toen ik mijn jurk had gekozen. Ze leefde mee en dat was mooi om te zien. Verder werd tjjd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

Goede service ! Vriendelijk personeel

Dana

De Bruidshoek is de eerste winkel waar ik heen ben gegaan voor het passen van trouwjurken. Het was niet mijn intentie om de eerste keer direct een trouwjurk te kopen, puur ter oriëntatie. Mijn... De Bruidshoek is de eerste winkel waar ik heen ben gegaan voor het passen van trouwjurken. Het was niet mijn intentie om de eerste keer direct een trouwjurk te kopen, puur ter oriëntatie. Mijn pasafspraak was met Ellen. Ze luisterde heel goed naar mijn wensen, was geduldig en geïnteresseerd. Doordat zowel Ellen als de eigenaar zelf, heel goed luisterde naar mijn wensen, heb ik mijn jurk tegen al mijn verwachtingen in, direct gevonden! Heel erg blij mee, ik vond het een geweldige ervaring en zie uit naar de verdere pasafspraken.

Vanaf het begin dat we binnen kwamen tot het moment dat we de winkel uitliepen draaide het gewoon echt om jou, en proberen ze er echt alles aan te doen om je met een goed gevoel te geven niet alleen... Vanaf het begin dat we binnen kwamen tot het moment dat we de winkel uitliepen draaide het gewoon echt om jou, en proberen ze er echt alles aan te doen om je met een goed gevoel te geven niet alleen aan de bruid maar ook aan de familie.

Ze nemen echt de tijd voor je, luisteren goed naar wat je voor soort jurk je opzoekt bent en in wat voor sfeer je bruiloft wordt om daar de perfecte jurk bij te zoeken.

José

Super! Mijn moeder en ik kwamen voor een afspraak om alléén even te kijken en te bespreken hoe een pasafspraak zou verlopen. Eef maakte plek in haar agenda en maakte er meteen een pasafspraak van.... Super! Mijn moeder en ik kwamen voor een afspraak om alléén even te kijken en te bespreken hoe een pasafspraak zou verlopen. Eef maakte plek in haar agenda en maakte er meteen een pasafspraak van. Ze voelde ons en onze onwennigheid heel goed aan en wist er een enthousiaste, gezellige en vooral geslaagde afspraak van te maken; Ik vond mijn jurk :-) en liep met een hele grote grijns van oor tot oor de winkel uit. Dank je wel Eef! Complimenten voor jou :-)

alles tot in de puntjes goed verzorgd! En een persoonlijke, gezellige sfeer. Heel gaaf!

Esther

Bij de Bruidshoek werd ik ontzettend goed geholpen. Het begon al bij mijn telefoontje naar de winkel om een afspraak te bevestigen. De afspraak werd niet simpelweg bevestigd, maar er werd ook... Bij de Bruidshoek werd ik ontzettend goed geholpen. Het begon al bij mijn telefoontje naar de winkel om een afspraak te bevestigen. De afspraak werd niet simpelweg bevestigd, maar er werd ook interesse in mij en mijn bruiloft getoond. Tijdens de afspraak werd ik ontzettend professioneel geholpen. Zo was er eerst een intake gesprek waarbij iedereen op zijn gemak werd gesteld en was er geen tekort aan drinken en koekjes. En het belangrijkste: binnen no time kon Claudia mijn jurk (uiteraard binnen budget) vinden! Aangezien ik vrij kritisch ben, had ik nooit verwacht dat ik zo snel mijn jurk kon vinden!

Zeer gastvriendelijk en ze laten je heel erg op je gemak voelen. Alles is goed en ze geven eerlijk feedback.