Alexandra

Love love love. Found my dress!!!!

Good knowledge of consultants, large variety and good people skill

Christa Figee

Het was een fijne ervaring. Betrokken eigenaren. Behulpzame, vriendelijke werknemers. Mooie winkel.

Grote winkel, maar door de inrichting toch een persoonlijke plek voor mijn familie en mij.

Leuk telefonisch contact vooraf.

Er hangt een hele fijne en ontspannen sfeer in de winkel, die direct te voelen is bij binnenkomst. Het passen van jurken is natuurlijk al een feestje en soms een beetje spannend, maar in deze winkel... Er hangt een hele fijne en ontspannen sfeer in de winkel, die direct te voelen is bij binnenkomst. Het passen van jurken is natuurlijk al een feestje en soms een beetje spannend, maar in deze winkel voel je je ook nog eens echt op je gemak. De sfeer in deze winkel en het fijne personeel hebben een hele goede indruk op ons achtergelaten waardoor ik deze winkel aan iedereen kan aanraden.

Heel aardig personeel en iedereen denkt goed mee. Voor mij was de optie om mijn eerste favoriete jurk naar de winkel te laten komen heel fijn. Op die manier kon ik de twee jurken heel goed... Heel aardig personeel en iedereen denkt goed mee. Voor mij was de optie om mijn eerste favoriete jurk naar de winkel te laten komen heel fijn. Op die manier kon ik de twee jurken heel goed vergelijken.

Romy

Een hele leuke ervaring om mijn droomhuwelijk te vinden. Ze luisteren goed naar wat je wilt en wat je ook zeker niet wilt. Met het budget werd goed rekening gehouden.

Kijken goed naar je lichaamsbouw, luisteren naar je wensen en gaan niet het budget over.

Zita

Warme ontvangst, goed geholpen, ruime keuze aan jurken. Er wordt ook gedacht aan alle accessoires die de bruid nog mooier maakt.

Deskundig, betrokken, aandacht voor de bruid

Er wordt goed naar je geluisterd en erg gezellig šŸ¤—

Ze nemen echt goed de tijd voor je!

Karin

Het was een fijne ervaring om hier in alle rust mijn jurk uit te zoeken. De bruidshoek heeft zoveel keuze en mooie merken. De bruidshoek is mooi ingericht met een catwalk door de winkel. De sfeer is... Het was een fijne ervaring om hier in alle rust mijn jurk uit te zoeken. De bruidshoek heeft zoveel keuze en mooie merken. De bruidshoek is mooi ingericht met een catwalk door de winkel. De sfeer is rustig en gezellig, je voelt je gelijk op je gemak.

Fijn personeel, denkt goed mee en er wordt niks gepusht en ze nemen alle tijd voor je.

Manon

Zeer prettige ervaring.
Zeer gastvrij, helemaal niet opdringerig.

Ze blijven net zolang met je mee denken en zoeken totdat je zeker weet dat jij jou jurk hebt gevonden.

Al meerdere keren met vriendinnen mee geweest bij hun zoektocht naar een jurk. Altijd als een goeie ervaring gezien. Nu mocht ik zelf voor mijn jurk gaan kijken. De afspraak maken is makkelijk. De... Al meerdere keren met vriendinnen mee geweest bij hun zoektocht naar een jurk. Altijd als een goeie ervaring gezien. Nu mocht ik zelf voor mijn jurk gaan kijken. De afspraak maken is makkelijk. De ontvangst superleuk en je wordt heel goed geholpen met de keuze voor jou droomjurk.

Top ervaring! Heel leuk en professioneel geholpen door Anick. Fijne sfeer en je voelt je prettig:).

Ze nemen de tijd voor je. En kwalitatief hele mooie jurken.