Line

Hele fijne paservaring gehad bij de Bruidshoek, mede dankzij Vanessa. Er werd goed meegedacht en alle tijd genomen. Ook werd er moeite gedaan om te laten zien hoe bepaalde delen van de jurk konden... Hele fijne paservaring gehad bij de Bruidshoek, mede dankzij Vanessa. Er werd goed meegedacht en alle tijd genomen. Ook werd er moeite gedaan om te laten zien hoe bepaalde delen van de jurk konden worden aangepast. Blij met de jurk die het uiteindelijk is geworden. Gezamenlijk geproost en we sloten af met een heerlijke high tea.

Persoonlijke behandeling. Er wordt goed meegedacht. Niets is te gek. Mooie winkel met voor iedereen een rustige plek om te passen.

Eline

Ik ben twee keer langs geweest om jurken te passen. Ze hebben alle tijd voor me genomen en goed naar mijn wensen geluisterd. Het was beide keren een fijne ervaring.

De medewerkers zijn erg vriendelijk en klantgericht. Ze laten je op je gemak voelen wat bij het passen van een bruidsjurk wel belangrijk is.

Claudia

Vanaf het moment dat ik binnen stapte tot het moment dat ik weer naar huis ging. Heb ik mij ontzettend op mijn gemak gevoeld. Mede door het warme welkom en de manier waarop je te woord word gestaan... Vanaf het moment dat ik binnen stapte tot het moment dat ik weer naar huis ging. Heb ik mij ontzettend op mijn gemak gevoeld. Mede door het warme welkom en de manier waarop je te woord word gestaan bij binnenkomst. Al het persoon is zeer vriendelijk en zijn bereid alles voor je te doen. Ik heb echt een top dag gehad.

De Jong

Ik ben nu 1x langs geweest om een pak uit te kiezen. Door verschillende standaard setjes te combineren zijn we tot een verrassende combi gekomen. Binnenkort mijn eigen pak passen. Want het pak wordt... Ik ben nu 1x langs geweest om een pak uit te kiezen. Door verschillende standaard setjes te combineren zijn we tot een verrassende combi gekomen. Binnenkort mijn eigen pak passen. Want het pak wordt niet vermaakt maar nieuw gemaakt. Sokken moet je zelf ergens anders kopen. Ze hebben wel schoenen, maar het zijn dure standaard Italiaanse kleine pasvorm. Het is ook geen schoenenzaak. Ook deze heb ik elders moeten kopen

De rust en de vele soorten pakken en combinaties. Ze gaan niet over een nacht ijs. Voor je trouwdag ben je zeker 3 X geweest.

Prettige omgang. De ruimte en alle tijd. Ook toen ik ergens stress van had werd ik met open armen ontvangen en werd er meegedacht. Top!

De tijd en ruimte

Althagracia Tailor

Warm, Welkom en zeker klant vriendelijk.

Ze doen alles voor je als jij een droomjurk in gedachten heb. Everything to make your dream come True

Super tof ontvangen, super fijne mensen die je bij alles (willen) helpen.

- Hulp waar nodig
- Het gevoel geven dat je als klant echt koning bent
- Geven de tijd om de juiste keuze te laten maken

Rhodé

Ik heb een fantastische dag gehad bij de Bruidshoek en heb mijn droomjurk gevonden! Daniëlle heeft me super goed geholpen en gaf me echt het gevoel dat ze begreep waar ik naar op zoek was. Mijn... Ik heb een fantastische dag gehad bij de Bruidshoek en heb mijn droomjurk gevonden! Daniëlle heeft me super goed geholpen en gaf me echt het gevoel dat ze begreep waar ik naar op zoek was. Mijn twijfels begreep ze en ze kwam elke keer met een ander alternatief!

Een hele grote collectie en een super fijn sfeer.

Johan

Hele leuke middag gehad bij De Bruidshoek waar ik redelijk snel ook slaagde voor een prachtig trouwpak. Rianca, die ook mijn bruid geholpen heeft met haar jurk was zeer behulpzaam en wilde er ook... Hele leuke middag gehad bij De Bruidshoek waar ik redelijk snel ook slaagde voor een prachtig trouwpak. Rianca, die ook mijn bruid geholpen heeft met haar jurk was zeer behulpzaam en wilde er ook echt zeker van zijn dat ik de goede keuze maakte door ook nog andere opties aan te dragen en mij de vrijheid te geven andere dingen te proberen.
De winkel is prachtig en we zaten in een mooi rustig hoekje waarbij ook mijn ouders en schoonouders goed de ruimte hadden om lekker te zitten, alles onder het genot van een goede kop koffie. Al met al een topdag gehad!

Persoonlijke aandacht en rust, geen gehaast omdat een volgende afspraak op de stoep stond.

Cor Swart

Zeer goed