Erg prettig. Ik werd goed geholpen en ze bleven altijd meedenken en met leuke ideeën komen.

Vriendelijk
Deskundig

Pascal

Echt een heel fijne ervaring, beter zelfs dan verwacht. Ontzettend leuke mensen, met name onze eigen adviseuse, Danitia! Zij begreep precies wat ik bedoelde en de eerste jurk was dan ook de... Echt een heel fijne ervaring, beter zelfs dan verwacht. Ontzettend leuke mensen, met name onze eigen adviseuse, Danitia! Zij begreep precies wat ik bedoelde en de eerste jurk was dan ook de perfecte!! Ze nam de tijd en het volede direct al heel vetrouwd.

Je merkt duidelijk dat iedereen weet waar ze het over hebben en er ook echt voor jou zijn!

Suzanne

Ik ben super geholpen bij de Bruidshoek. Er werd heel goed naar mij geluisterd en ik voelde me erg op mijn gemak. Zo was de jurk dan ook verrassend snel gevonden! Het was erg fijn dat we veel foto's... Ik ben super geholpen bij de Bruidshoek. Er werd heel goed naar mij geluisterd en ik voelde me erg op mijn gemak. Zo was de jurk dan ook verrassend snel gevonden! Het was erg fijn dat we veel foto's mochten maken en de champagne toen de jurk gevonden was, was ook een leuke verrassing. Al met al een super ervaring!

Vriendelijke en enthousiaste medewerkers die mij goed aanvoelden

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring bij De Bruidshoek.
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en we hadden al snel de droomjurk gevonden!

Er werd goed met me meegedacht.

Marina

Heel goed!

Zijn echt betrokken bij je. Kijken naar je wensen en zijn geduldig. Nemen alle tijd!

Erg fijn!

Persoonlijk

Zeer vriendelijk personeel. Ze denken goed mee en geven goed advies. Stellen je je op je gemak. Heerlijke high tea aan het einde. Enig minpuntje: van te voren niet naar budget gevraagd.

Ik heb een goede ervaring gehad bij de Bruidshoek. Vanaf het moment dat ik online de afspraak maakte tot het moment dat ik een jurk heb gevonden, was het personeel van de bruidshoek erg behulpzaam.

Oog voor wat de potentiële koper wil en daar het soort bezoek op aanpassen. Vriendelijke mensen. Kennis van zaken.

Laura

Heel vriendelijk geholpen!

Fijne service

Pamela Duyvestijn

Heel fijn geholpen door Danitia en kimberly. Word goed naar je geluisterd met wat je wensen zijn etc. Tonen interesse in je. Was een hele leuke avond. Onwijs bedankt, ik heb mijn droom jurk... Heel fijn geholpen door Danitia en kimberly. Word goed naar je geluisterd met wat je wensen zijn etc. Tonen interesse in je. Was een hele leuke avond. Onwijs bedankt, ik heb mijn droom jurk gevonden !

Word goed naar je wensen geluisterd etc.
Persoonlijkheid.
Vriendelijk.