Laura

Eerste en enige bruidsjurk passessie ooit en de bruidshoek heeft er een fantastisch leuke, memorabele ochtend van gemaakt. Het lijkt wel of ze alle tijd voor je hebben - al wil je een jurk 3 keer... Eerste en enige bruidsjurk passessie ooit en de bruidshoek heeft er een fantastisch leuke, memorabele ochtend van gemaakt. Het lijkt wel of ze alle tijd voor je hebben - al wil je een jurk 3 keer opnieuw aan, mag allemaal. En ze hebben een groot assortiment en doen alles in een heel ontspannen sfeer. Echt top!

Heerlijk ontspannen sfeer - en er tegelijkertijd iets bijzonders van maken, heel knap!
De aansluitende high tea - met bubbels, om te vieren dat De Jurk gevonden was - was de ideale afsluiting van een hele leuke ervaring.
En Rianca heeft een ontzettend goed oog en gevoel voor wat je goed staat en wat bij je past. Indrukwekkend!

Heb er mijn jurk gevonden. De mooiste jurken had ik zelf al op mijn verlanglijstje staan. Enige wat me wel tegen viel was dat de verkoopster niet zelf met hele mooie jurken is gekomen.

De website en dat je daar al zelf verlanglijstje kan maken

Echt een super mooie winkel! Je word zo leuk geholpen!leuke dag gehad ☺️

Sabine

Zeer prettig

Er werd veel tijd voor me genomen, medewerkers denken mee in wensen.

Hamasa

Een paar dagen geleden heb ik online een pasafspraak gemaakt voor a.s zaterdag. Ze hebben de afspraak per email bevestigd. Vandaag kreeg ik een telefoontje. Zij wilden mijn afspraak nogmaals... Een paar dagen geleden heb ik online een pasafspraak gemaakt voor a.s zaterdag. Ze hebben de afspraak per email bevestigd. Vandaag kreeg ik een telefoontje. Zij wilden mijn afspraak nogmaals telefonisch bevestigen. Ik heb aan de telefoon aangegeven dat ik op zoek ben naar een sluier en andere accessoires voor mijn bruiloft. Toen de medewerker dit hoorde veranderde ze ineens van toon, ze gaf aan dat ze op deze zaterdag geen tijd voor mij hebben omdat ze liever een bruid willen die ook een jurk koopt kopen. Quote: "Anders moeten wij een ander bruidje teleurstellen omdat jij alleen maar een sluier komt passen". Toen ik aangaf dat ik ook een klant ben en dat zij mij ook normaal horen te ontvangen, zei ze: "Sorry, wij zijn een commercieel bedrijf"... Ik gaf aan dat ik niet veel tijd nodig had. Maar helaas boeide dit de medewerker vrij weinig en bleef ze bij haar standpunt. Sterker nog, ze zei: "mijn collega kijkt me nu boos aan omdat ik met jou uberhaupt hierover bel".

Sorry maar dit is niet klantvriendelijk, ik begrijp dat dit een commerciele afweging is. Maar dit is geen reden om zo met een klant om te gaan. Niet alleen verliezen jullie mij als een klant, maar ook zal ik iedereen in mijn omgeving afraden om klant te worden.

Blijkbaar staat bij jullie het commercieel belang hoger dan de klant.

Website ziet er mooi uit.

Reactie De Bruidshoek:

Beste Hamasa,
Naar aanleiding van deze review heb ik contact met je opgenomen om dit te bespreken. We hebben een goed gesprek gehad en onze excuses gemaakt.
Het is een vervelende samenloop...
Beste Hamasa,
Het is een vervelende samenloop van omstandigheden. Jij hebt online een afspraak gemaakt voor het uitzoeken van een trouwjurk. De bevestigingsmail die wij je automatisch laten sturen bevestigd dat deze afspraak voor het uitzoeken van je kleding en dat wij daar 2,5 uur tijd voor reserveren.
Bij het telefonisch nabellen van de afspraak gaf jij aan dat je voor een sluier kwam kijken en dat je ons had uitgezocht omdat wij de jurk die je elders hebt gekocht ook hebben en omdat wij heel veel keuze in accessoires hebben. Zo kon je mooi onze jurk aan doen en daar een bijpassende sluier bij uitzoeken. Je zou dus zeker niet zoveel tijd nodig hebben.
Helaas heb jij bij het maken van de afspraak op de website en in de bevestigingsmail over het hoofd gezien dat deze afspraak niet voor dit doel bestemd was. Mijn collega was uit het veld geslagen door het feit dat jij de afspraak heel anders wilde invullen dan dat hij in onze agenda gepland is. Hierdoor loopt onze zaterdag-planning in de war en kunnen wij met de overgebleven tijd geen andere bruid of bruidegom helpen en die tijd van het jaar dat wij topseizoen hebben en zelfs de zondagen open zijn om de toestroom van klanten te kunnen bolwerken.
Helaas is mijn collega aan de telefoon door privé-omstandigheden op dat moment niet zo helder geweest om flexibel te zijn en te schakelen. Zo herkennen we haar helemaal niet zij is juist super klantgericht en creatief. Helaas op dat moment niet. We hadden even creatief naar een oplossing van dit probleem moeten kijken. Ik kan me voorstellen dat dit verkeerd is gevallen. Excuses daarvoor.
We hebben aan de telefoon een goed gesprek gehad en de dingen uit kunnen leggen en uit kunnen praten. Daar ben ik blij om.
Marloes van Haagen
directeur.

Bianca

Super fijn geholpen bij De Bruidshoek. Ontzettend fijn personeel dat naar je luisterd en de tijd voor je neemt. Hele fijne ervaring geweest!!

Melory stoppelenburg

Super goede ervaring! Vandaag m'n trouwjurk uitgekozen met als afsluiting een heerlijke hightea
Medewerkers zijn zeer vriendelijk en deskundig.

•Winkel is erg netjes en overzichtelijk.
•Medewerkers zijn er echt voor de bruid en bruidegom, laten alles passen wat je wil passen.
•Ontspannen sfeer ze nemen echt de tijd voor je!

Karin

Ontzettend goede ervaring! Prachtige winkel en mooi ingericht. Heel goed deskundig geholpen en ook veel gelachen.
Al passende gingen we steeds meer de juiste kant op, samen nog door de winkel gelopen om jurken te bekijken en bij jurk 6 of 7 was het raak. Het enige nadeel is dat ik hem pas over 10 maanden aan kan :-)
Ik kan iedereen aanraden om langs de bruidshoek te gaan, succes verzekerd!

Uitstraling
Collectie
Deskundigheid
Personeel;

Claudia Ganzinotti

Gisteren naar de bruidshoek geweest, wat een warm bad was dat. Ik ben fantastisch geholpen en ik heb mijn droomjurk gevonden. Na een aantal jurken gepast te hebben wist ze die ene jurk te vinden met... Gisteren naar de bruidshoek geweest, wat een warm bad was dat. Ik ben fantastisch geholpen en ik heb mijn droomjurk gevonden. Na een aantal jurken gepast te hebben wist ze die ene jurk te vinden met alle wensen die ik had. Ik trok hem aan en BOEM het gevoel was er. Ik kwam uit de paskamer en ook daar was het wow effect. We hebben gelachten en gehuild, kortom zeker een aanrader om bij de bruidshoek je trouwjurk uit te gaan zoeken.

Servicegericht
Goed luisteren
Inzicht wat bij iemand past
Verbinden met de klant

Iris de Raadt

Onwijs goed geholpen en een fijne omgeving om je droomjurk te passen!

Klankvriendelijkheid, uitstraling winkel, prachtige jurken