Marina

Mijn eerste indruk van De Bruidshoek was erg positief. Jurk gevonden waar ik nog wel iets aan wilde laten vermaken. Was allemaal mogelijk en er zouden geen aanvullende kosten zijn. Ik werd leuk geholpen door de medewerker.

Tweede afspraak was totaal anders. Vond de medewerker (dit was een andere medewerker dan de eerste overigens!) niet heel enthousiast. Vermaken was niet zo makkelijk als het leek zei ze, en er kwamen dus wel extra kosten bij. Toen ik het vertelde wat de eerste medewerker mij vertelde zei ze dat het niet zo was. Ik had een contract getekend en daar stond in dat dit er dan net niet onder viel.

Na deze afspraak heb ik wel even buikpijn gehad hoe de jurk zou worden. Uiteindelijk wel goed gekomen gelukkig..

Nemen rustig alle tijd voor je

Reactie De Bruidshoek:

Goedemorgen Marina,
Wat vervelend om te lezen dat allereerst onze collega niet het enthousiasme had wat je van ons mag verwachten en ten tweede dat je onaangenaam verrast bent met vermaakkosten daar dit eerder niet besproken was.
Wij moesten even graven maar zien inderdaad dat je begin 2016 bij ons een jurk hebt gevonden. Ook zien we dat er bij jouw jurk een jasje hoorde waar een modelverandering bij heeft plaatsgevonden. Wij zijn dan genoodzaakt om dit in rekening te brengen. Door een miscommunicatie is deze informatie blijkbaar niet goed bij jou overgekomen, waarvoor onze excuses.
Toendertijd waren wij nog uniek in Nederland door €0,- vermaakkosten te rekenen voor het standaard vermaken van de jurken en de kostuums. Tegenwoordig is dit €175,- voor het standaard vermaakwerk. Ook modelveranderingen die toen bij jou hebben plaatsgevonden worden extra in rekening gebracht.
Wij vinden het nogmaals erg vervelend om na zo een lange tijd te horen dat je niet helemaal tevreden was want wij hadden dit natuurlijk graag gelijk met je opgelost.
Het raakt ons dat we zien dat je ons niet zult aanbevelen bij vrienden en kennissen maar wensen je uiteraard al het geluk van de wereld toe.
Met vriendelijke groet
Het Bruidshoek-team.

Score voor De Bruidshoek: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Trouwjurk Ladybird