Werkwijze

Hans van Oortmerssen

Goed werk geleverd, en op tijd, en vlotte reactie bij nog kleine reparatie

Goede afhandeling en after sales

Klaas Veldman

Zo nou niet zo positief vandaag voor de vierde keer hebben ze de afspraak afgezegd i v m het weer .
Nou hier is het fris maar prachtig zonnig weer en ook morgen het zelfde weer .
Nou...
Nou hier is het fris maar prachtig zonnig weer en ook morgen het zelfde weer .
Nou dachten ze er over om donderdag te komen maar dat is natuurlijk een grap want dan wordt het veel kouder dan vandaag .
En de vorige afzeggingen waren omdat de werkzaam heden op andere locatie uit liep . En dit duurt nu alles met elkaar inmiddels bijna 5 maanden toch triest dat ze zo met klanten om gaan .
O en de afzegging van vandaag was om 9.20 uur terwijl ze om 9.00 uur zouden beginnen .
Ja afspraken maken kunnen ze en beloven kunnen ze ook maar nakomen dat is nog moeilijk voor ze .

Ja heel sterk punt afspraken maken

Ja afspraken nakomen en beloftes nakomen

Reactie Dakpanvervanging.nl:

Geachte heer Veldman,
Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo hebt ervaren.
Geachte heer Veldman,
Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo hebt ervaren.
Wij hebben op 26 februari jl. telefonisch contact met u opgenomen en zijn de werkzaamheden, in goed overleg met u, verplaatst naar 7 en 8 maart jl. De reden hiervoor was dat onze medewerkers bij een gevoelstemperatuur beneden de -6 graden niet mogen werken.
De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond en ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om de oplevering van de werkzaamheden door te kunnen spreken maar helaas krijg ik geen gehoor en krijg ik geen reactie op mijn ingesproken voicemailberichten. Graag zou ik u willen vragen of u contact met ons op zou willen nemen zodat wij de oplevering van de werkzaamheden met u door kunnen spreken. Dit kan op het telefoonnummer 0599-475002 of per email naar info@dakpanvervanging.nl.
Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en ik hoop graag van u te mogen vernemen.
Elise Hageman
Dakpanvervanging.nl

Ronald

Goede service en vakkundig personeel.

Goede en duidelijke offerte

Ronald rog

Snel en goed opgeleverd

Ze weten wat ze doen

Geen verbeter punten te bedenken.

Positief

duidelijkheid en snelheid

Anneke Sijtsma

Jongens werken vlot en netjes

Nacheck van de geleverde diensten vond ik zeer prettig

H.Reinhardus

Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn uitstekend.

De wijze waarop dit bedrijf de problemen met de dakcoating (9 jaar geleden aangebracht) heeft opgelost, vind ik
getuigen van goed ondernemerschap. Mijn dank hiervoor.

nee

H Habing

Prima , best wel uitstekend te noemen.Goede uitleg over de te verrichten werkzaamheden.
Werk keurig en binnen de tijd uitgevoerd.

Komen de afspraken goed na niets op aan te merken.
Het dak ziet er weer tip/top uit.

Eigenlijk niet het liep allemaal prima en de prijs is zeer concurrerend.

J. Klein

Een betrouwbaar bedrijf.Top kwaliteit in product en werkwijze.
Alles wordt keurig opgeruimd en afgevoerd.
Chapeau.

Houdt zich aan de afspraken.

Vergunning aanvragen bij het afsluiten van de straat.

Uitstekende ervaring.