Werkwijze

Klaas Veldman

Zo nou niet zo positief vandaag voor de vierde keer hebben ze de afspraak afgezegd i v m het weer .
Nou hier is het fris maar prachtig zonnig weer en ook morgen het zelfde weer .
Nou dachten ze er over om donderdag te komen maar dat is natuurlijk een grap want dan wordt het veel kouder dan vandaag .
En de vorige afzeggingen waren omdat de werkzaam heden op andere locatie uit liep . En dit duurt nu alles met elkaar inmiddels bijna 5 maanden toch triest dat ze zo met klanten om gaan .
O en de afzegging van vandaag was om 9.20 uur terwijl ze om 9.00 uur zouden beginnen .
Ja afspraken maken kunnen ze en beloven kunnen ze ook maar nakomen dat is nog moeilijk voor ze .

Ja heel sterk punt afspraken maken

Ja afspraken nakomen en beloftes nakomen

Reactie Dakpanvervanging.nl:

Geachte heer Veldman,
Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo hebt ervaren.
Wij hebben op 26 februari jl. telefonisch contact met u opgenomen en zijn de werkzaamheden, in goed overleg met u, verplaatst naar 7 en 8 maart jl. De reden hiervoor was dat onze medewerkers bij een gevoelstemperatuur beneden de -6 graden niet mogen werken.
De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond en ik heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen om de oplevering van de werkzaamheden door te kunnen spreken maar helaas krijg ik geen gehoor en krijg ik geen reactie op mijn ingesproken voicemailberichten. Graag zou ik u willen vragen of u contact met ons op zou willen nemen zodat wij de oplevering van de werkzaamheden met u door kunnen spreken. Dit kan op het telefoonnummer 0599-475002 of per email naar info@dakpanvervanging.nl.
Ik hoop dat ik u voldoende heb geïnformeerd en ik hoop graag van u te mogen vernemen.
Elise Hageman
Dakpanvervanging.nl

Score voor Dakpanvervanging.nl: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: