Werkwijze

Imko Mooij

Eerlijk advies

wim rolwes

Positief

deskundigheid, goed personeel in de communicatie en uitvoering, men houdt zich aan de afspraken

lange wachttijden tussen offerte en uitvoering

Henk Bos

Goed bedrijf, nette mensen en vaklui, niks op aan te merken

Ze weten waar ze mee bezig zijn en luisteren naar de klant

hebben we niet, we zijn heel erg tevreden

Gerjan Kleefman

Zeer goede ervaring

Prijs, kwaliteit, personeel waar je van op aan kunt!

Communicatie over planning. Was verwarring over de start van project.

Projectnr 17

Goede ervaring met dit bedrijf

Perfecte oplevering van het dak, fijne medewerkers

De website kan wel duidelijker

G Mellens

Correct

afspraak is afspraak

nvt

Pot

Prettige samenwerking van begin tot einde in relatie tot de wederzijdse belangen: opdrachtgever-opdrachtnemer

Afspraak vast, vlotte uitvoering, gezellige sfeer zonder de realistische kijk op het werk te verliezen.

Tips: ga zo door!

Elzinga/Koets

Uitstekend

Vanaf het offerte traject tot aan de puin container, het betreft hier vakmensen. De offerte is thuis toegelicht. Op al onze vragen kregen we een helder antwoord. We kregen gelijk een goed beeld van... Vanaf het offerte traject tot aan de puin container, het betreft hier vakmensen. De offerte is thuis toegelicht. Op al onze vragen kregen we een helder antwoord. We kregen gelijk een goed beeld van wat ons te wachten stond. Er waren voorbeeld dakpannen meegenomen, zdat we gelijk de juiste kleur konden kiezen. De materialen waren een paar dagen voordat men zou beginnen gebracht. Op de dag voorafgaand aan de werkzaamheden, kwamen de vaklui zich keurig voorstellen en ter plaatse stelden zij de kraan in. De volgende dag waren ze stipt op tijd en ze hebben echt hard doorgewerkt. Nette jongens die een visite kaartje zijn voor dit bedrijf. De tweede dag hebben ze alleen de ochtend nog nodig gehad. Ze hebben het hele erf netjes achtergelaten. Er zat behoorlijk wat tijd tussen de offerte en de daadwerkelijke uitvoerdatum, maar dit is het wachten meer dan waard!

Echt, ik kan het niet benoemen

Been

Zeer tevreden, vakmannen, duidelijke communicatie

Kennis van zaken, goed bereikbaar

Heslinga

Voordat we zonnepanelen zullen laten leggen wilden we toch nog even naar ons dak laten kijken. We hebben meerdere partijen om advies gevraagd wat we moesten doen. Vervanging van een dak is een... Voordat we zonnepanelen zullen laten leggen wilden we toch nog even naar ons dak laten kijken. We hebben meerdere partijen om advies gevraagd wat we moesten doen. Vervanging van een dak is een uitdagend project in deze tijden van (dakpan) schaarste. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij dakpanvervanging.nl. Hun adviezen veegden alle adviezen van andere bedrijven van tafel!!
De dakinspectie kon snel heel ingepland worden en bij het inplannen van de vervolgopdracht werd rekening gehouden met de plaatsingsdatum van de zonnepanelen.

1.Bij de zeer uitvoerige dakinspectie worden gelijk al een aantal dakpannen vervangen.
2. Ons dak is gerepareerd; dakpanvervanging.nl heeft gelijk gezorgd voor reservedakpannen

We zijn helemaal tevreden