Werkwijze

Hofman

Snel, netjes en deskundig werk geleverd.

Het contact, met alles werden wij netjes op de hoogte gehouden, en alles werd uitgelegd.

Geen.

Joël

Dakpanvervanging.nl heeft ons goed geadviseerd om de juiste beslissingen te maken voor onze dakrenovatie. Scherpe offerte en werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd door harde werkers. Goede... Dakpanvervanging.nl heeft ons goed geadviseerd om de juiste beslissingen te maken voor onze dakrenovatie. Scherpe offerte en werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd door harde werkers. Goede afstemming over bepaalde keuzes die ter plekke gemaakt moeten worden.

Het bedrijf geeft voor aanvang van de werkzaamheden een startpakket met onder andere een overzicht van de werkzaamheden en een opleverformulier, zodat zeer duidelijk is wat verwacht kan worden.

Eerlijke doch scherpe prijs, goede afstemming, nette uitvoer van werkzaamheden.

Facturering was enigszins verwarrend. De eerste deelfactuur kwam twee dagen voor aanvang van werkzaamheden en vermeldde een betaaltermijn van 15 dagen. Echter vermeldde de factuur ook dat deze... Facturering was enigszins verwarrend. De eerste deelfactuur kwam twee dagen voor aanvang van werkzaamheden en vermeldde een betaaltermijn van 15 dagen. Echter vermeldde de factuur ook dat deze voldaan diende te zijn voor aanvang van de werkzaamheden. Uiteindelijk de factuur gewoon voldaan voor aanvang van de werkzaamheden, maar kan me voorstellen dat mensen dit niet zullen doen als ze de 15 dagen betaaltermijn lezen.

Hemme

Heel goed

Goede service, wordt gelijk actie onder nomen bij probleem

Marjon

Erg tevreden over snelle en nette installatie dakpannen

Snel en netjes

Matena

Pannen snel en netjes gelegd. Moet nu alleen nieuw dakgoten hebben, want die hebben de monteurs stuk gemaakt door er in te gaan staan. Na melding geen reactie op gehad. Jammer!!

Klantvriendelijk

NIET IN DE GOTEN GAAN STAAN.

Reactie Dakpanvervanging.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Indien wij iets beschadigd hebben lossen wij dit uiteraard graag op. I.v.m. de kerstvakantie zijn wij maandag 10 januari weer aanwezig, wij zullen daarna zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
Dakpanvervanging.nl

Alex Stuivenberg

Levering en werkzaamheden volgens afspraak. Nette en correcte medewerkers.

Aanpakkers, correct werk geleverd

Geen verbeterpunten te bedenken

Pastor-Jager

Vakmensen die hun woord nakomen. Klantvriendelijk en goede prijs.

Vakmensen, vriendelijk, harde werkers, eerlijk, degelijke producten, goede prijs, goede communicatie en service.

Geen, ontzettend tevreden.

Boerland

Denkt mee met de klant.
Vriendelijke en goede monteurs

Betere communicatie tussen werkvoorbereiders en monteurs

M.Coenders

Vooraf goede communicatie. Netjes en vriendelijk.
Snelle reactie op offerte.

Vriendelijke mannen.
Alles naar tevredenheid.