Werkwijze

Benny van Hoorn

Zeer goed en vakkundig. Ook werken ze netjes en volgens afspraak. Een aanrader.

William

Aanpassen dak showroom

Alles volgens afspraak
Snelle reactie tijd
Klein stukje dat niet goed zat is meteen na melding goed verholpen

Geen, op alle punten dikke prima

Fam. de Vries

SUPER!! Helaas konden we niet thuis aanwezig zijn toen de werkzaamheden werden uitgevoerd. Beetje bezorgd had ik nog wel even gebeld: of er wel een beetje voorzichtig met de tuin kon worden... SUPER!! Helaas konden we niet thuis aanwezig zijn toen de werkzaamheden werden uitgevoerd. Beetje bezorgd had ik nog wel even gebeld: of er wel een beetje voorzichtig met de tuin kon worden omgegaan. Toen we thuis kwamen, vroegen we ons af of ze wel geweest waren, we zagen alleen een nieuw dak! De buren hadden verhalen met vetgedrukte termen als 'professioneel' en 'alles werd aangeveegd'. Er is werkelijk KEURIG gewerkt. En de tuin heeft niets geleden. Kortom: een 5-sterrenbedrijf!

Leveren wat ze beloven. Dakpannen,containers precies zo als afgesproken. In 2 dagen nieuw dak. Alles opgeruimd op de tweede dag. Omgeving was ook verrast dat ze inderdaad in 2 dagen dak erop hadden.... Leveren wat ze beloven. Dakpannen,containers precies zo als afgesproken. In 2 dagen nieuw dak. Alles opgeruimd op de tweede dag. Omgeving was ook verrast dat ze inderdaad in 2 dagen dak erop hadden. Beleefd personeel.

Leveren precies wat ze beloven.

Nog beter kijken naar dakpannen die beschadigd zijn.

Positief. Vooral het voor- en natraject.
Offerte kwam snel en verzoeken om aanpassingen direct verwerkt.

Veel aandacht, informatie en begeleiding in het voortraject. Dus de uitleg over keuze van de
pannen, de kosten, de extra's en de werkwijze.
Snelle en degelijke uitvoering.

De communicatie over de precieze planning was wat mager. Ook tijdens het traject was het soms onduidelijk wanneer de medewerkers zouden komen en hoe lang alles ging duren.

Rob van Goor

Met name de belegde informatie-avond met onze buren waar jullie uitleg en advies kwamen geven was super. Op deze avond de knoop kunnen doorhakken om van jullie diensten gebruik te maken.
De...
De dagen waarop de vervanging plaatsvond verliepen prima, weinig overlast.

De informatieverstrekking.

Enige puntje zou zijn om tijdens en na het werk iets beter de tuinen e.d. op te ruimen. Er komt toch wel veel afval vanaf het dak en er worden veel scherpe scherven, stukjes hout e.d. achtergelaten... Enige puntje zou zijn om tijdens en na het werk iets beter de tuinen e.d. op te ruimen. Er komt toch wel veel afval vanaf het dak en er worden veel scherpe scherven, stukjes hout e.d. achtergelaten op gazon en in de tuin.

Ze leveren wat er gevraagd wordt
Het is netjes afgewerkt
Het wordt goed opgelost

Alles is compleet ,panlatten ,loodslap enz

willem

Goede en snelle service, van aanvraag, langskomen en offerte maken tot afhandeling van het pannen leggen. Ook het vinden van een oplossing voor ons probleem was een uitkomst. Nu maar zien of het... Goede en snelle service, van aanvraag, langskomen en offerte maken tot afhandeling van het pannen leggen. Ook het vinden van een oplossing voor ons probleem was een uitkomst. Nu maar zien of het goed gaat bij harde storm. We blijven positief.

Goede en snelle service, fijn personeel en nu maar afwachten of de pannen blijven liggen bij harde storm.

Mariette K.M.

Alleen maar positieve ervaringen.

Duidelijke afspraken
Goede communicatie
Vriendelijke medewerkers.
Harde / Nette werkers

W.Sollie

Dakpanvervanging heeft mij positief ondersteund met het zoeken naar een oplossing voor een vochtprobleem in de kapconstructie. Vervolgens zijn de geadviseerde werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Ze hebben tijd gestoken in het zoeken naar een oplossing. Dat heb ik als zeer positief ervaren.

Wat beter kan is dat de datum van uitvoering beter kan. Ik heb zelf contact op moeten nemen om tot actie over te laten gaan.
Dat vond ik jammer.