Werkwijze

j aikema

Snelle reactie op offerte, Afspraken worden keurig nageleefd!

Prima voorlichting, deskundig en eerlijk! Goede inspectie. Fijne medewerker.

Alles is naar tevredenheid verlopen en de stroopwafels vielen bij de dakpanjongens zeer goed in de smaak.

Poeh, ik heb geen ervaring met andere dakpanbedrijven, het is dus moeilijk om daar wat over te zeggen. Maar jullie kraan is bijzonder efficiënt bij zo'n klus, het hele dak was bereikbaar.

Zou ik niet 1-2-3 weten.

Henk Warris

Goed advies , goed benaderbaar, doet wat ze zeggen

personeel klantvriendelijk en werken netjes

kan zo niet bedenken

We hebben de contacten vooraf en tijdens de werkzaamheden als zeer prettig ervaren.
We kregen ruim de tijd om over de verschillende opties na te denken. Geen druk gevoeld om een beslissing te moeten nemen.

- goede informatie vooraf door vertegenwoorders
- andere opties voorgesteld
- controlle van oude dak gedaan
- duidelijke offerte en voorwaarden
- duidelijke informatie en...
- goede informatie vooraf door vertegenwoorders
- andere opties voorgesteld
- controlle van oude dak gedaan
- duidelijke offerte en voorwaarden
- duidelijke informatie en opties gekregen tijdens het leggen van de dakpannen

Postema

Goed klantgericht
Goede service
Eerlijk

Flexibel
Makkelijk in omgang
Goed kunnen overleggen

Erik Zuidhof

Goed, snel, super vriendelijke mensen.

Netjes en super snel.

GEEN

Peter Vermeer

Snelle en duidelijke offerte. Deskundige beoordeling van de situatie ter plekke waarna ook de specifieke wensen snel in de offerte werden verwerkt.

Afspraken werden goed nagekomen. Opleverpuntjes zijn snel verholpen.

Vakmannen ter plaatse zouden beter kunnen communiceren over aanwezigheid. Ook hadden we meer inzicht verwacht bij het afwerken van de moeilijke hoekjes. Maar uiteindelijk is alles naar tevredenheid... Vakmannen ter plaatse zouden beter kunnen communiceren over aanwezigheid. Ook hadden we meer inzicht verwacht bij het afwerken van de moeilijke hoekjes. Maar uiteindelijk is alles naar tevredenheid verlopen

Prima prijs kwaliteit verhouding. We hebben en prachtig nieuw dak.

Klantvriendelijk.

Arnold

Correct bedrijf met vakkundige mensen. Intake verliep op een prettige manier en er kwam een prima prijs uit. Datum van afspraak is keurig nagekomen en de mannen die het dak kwamen leggen waren... Correct bedrijf met vakkundige mensen. Intake verliep op een prettige manier en er kwam een prima prijs uit. Datum van afspraak is keurig nagekomen en de mannen die het dak kwamen leggen waren ontzettend aardig en klantvriendelijk. Alles is keurig opgeruimd bij vertrek. Container wordt maandag opgehaald en er is nog een of twee nokpannen onderweg. Alle vertrouwen in dat ook dit goed komt. Kortom; dik tevreden.

Doordat het bedrijf het kennelijk druk heeft is een latere datum afgesproken. Maar op die datum kwamen ze ook daadwerkelijk. Dit meldde ze ook een paar dagen ervoor. Dat vind ik sterke punten.... Doordat het bedrijf het kennelijk druk heeft is een latere datum afgesproken. Maar op die datum kwamen ze ook daadwerkelijk. Dit meldde ze ook een paar dagen ervoor. Dat vind ik sterke punten. Hoe vaak wordt een datum wel niet opgeschoven. Bij hen dus niet. TOP

Goed alles verliep naar wens

Goede informatie