Werkwijze

Lineke Fokkens

Heel mooi resultaat. Snel en vakkundig en zorgvuldig.

Weten dat je met een professioneel bedrijf in zee bent gegaan.

Nee geen verbeterpunten.

Andre v/d Weide

Nvt

Nee

Lamberts

Uitstekend bedrijf dat in noodgevallen altijd bereid is je snel te helpen. Komt bovendien afspraken na.

Vakkundig en goed personeel.
Bereikbaarheid is uitstekend.
Goeie prijs, kwaliteit verhouding.
Brede dienstverlening.

Pater

Dit is de eerste ervaring. Qua werk gemotiveerd en lijkt goed. Zelf niet voldoende kennis om te bepalen of alles goed is uitgevoerd

Peroneel goed in uitleg wat ze doen, waar eventuele bouwkundige situaties goed opgelost worden

Ze werken caotisch als het gaat om een schone werkplek. Veel afval wat blijft zwerven. Ook naderhand aan het eind van de dag. Is alles niet perfect schoon. Ook ivm veiligheid zou het wel iets... Ze werken caotisch als het gaat om een schone werkplek. Veel afval wat blijft zwerven. Ook naderhand aan het eind van de dag. Is alles niet perfect schoon. Ook ivm veiligheid zou het wel iets schoner kunnen. Zijn jonge jongens die de gevaren nog niet echt erkennen

Reactie Dakpanvervanging.nl:

Mijnheer Pater, nogmaals hartelijk dank voor uw reactie. Zojuist hebben wij een en ander uitgebreid besproken en wij nemen zeker de opmerking omtrent de netheid van de werkplek mee in de evaluatie... Mijnheer Pater, nogmaals hartelijk dank voor uw reactie. Zojuist hebben wij een en ander uitgebreid besproken en wij nemen zeker de opmerking omtrent de netheid van de werkplek mee in de evaluatie van uw project.
Zoals besproken is er niet veel ruimte tussen de woningen en derhalve was er gedurende het project dikwijls sprake van een ietwat rommelige situatie.
Nemen we mee! Bedankt voor het leuke project en veel plezier met uw nieuwe dak!

A.G.Mulder

Uitstekend

Afspraak nakomen, vakmensen aan het werk, goede inzet.

Geen idee, wat goed is moet je goed laten.

G Mulder

Uitstekend, zeer tevreden, mooi resultaat.

Klantvriendelijk, nette afwerking.

Fabian

Goede beschrijving

Komt afspraken na

Jan la Crois

Positief

Snel, accuraat, netjes.

Fam. van der Kolk, Assen

Goed georganiseerd bedrijf met vriendelijk personeel

Vriendelijk, meedenken, goede afwerking en top resultaat

R.E.Woest

Hoge professionaliteit, vakmannen Sietse en Cornelis goed op elkaar ingespeeld. Afval keurig opgeruimd.

vakmannen, heldere communicatie, vakwerk en hoge kwaliteit