Werkwijze

Positief

organisatie/ aanpak van het werk

Piet Hummel

Van begin tot oplevering, geweldig. Leuk team dakdekkers, welke je best aan tafel kunt hebben.

De gehele opzet en werkingen, erg fijn. Overigens, de jongens zijn voorzien van prima werkmateriaal.

Heb geen specifieke opmerkingen.

Joke van Staalen

Positief

- Gesprek met Rick, all tijd genomen en ook goede duidelijk informatie gekregen over dakpannen in het algemeen ect.
- Opbouw van de organisatie; vanuit wensen vanuit de klant gedacht....
- Opbouw van de organisatie; vanuit wensen vanuit de klant gedacht. Prettig.
- Mooi systematisch gewerkt.
- Prettige mensen in de omgang, in gesprek ook open voor aandachtspunten op het moment zelf.
- Leuk dat ze bij je koffie / thee komen drinken en komen lunchen.
- dakraam en keurig geplaatst en afgewerkt !

- de schroeven door de panlatten en het dakhout, staken nog zo'n 1 à 1,5 cm uit in de binnenruimte. Ik heb dit aangegeven en het is keurig verwijderd door de timmerman die het dakraam plaatste.... - de schroeven door de panlatten en het dakhout, staken nog zo'n 1 à 1,5 cm uit in de binnenruimte. Ik heb dit aangegeven en het is keurig verwijderd door de timmerman die het dakraam plaatste. Maar als ik het niet opgemerkt zou hebben en hebben aangegeven dan zou het een onveilig situatie geweest zijn. Het lijkt me goed om dit zelf als bedrijf t controleren. Ook hebben we elektrische bedrading tegen het dak, dit is gelukkig niet geraakt, maar dat was wel een risico.

Fam. D. Thies

Goed contact per mail, duidelijke offertes en een goede afhandeling.

I.v.m. enkele tegenslagen (kraan werd weggehaald en het tegenwerkende weer) hebben ze de opdracht afgerond.
Medewerkers waren keurig in de omgang.

Op de straten was alles schoon achtergelaten.
In de tuinen / dakgoten kwamen we nog puin (stukken van oude dakpannen, hout, straps) tegen.
Met een betere controle had dit verholpen...
Op de straten was alles schoon achtergelaten.
Met een betere controle had dit verholpen kunnen worden.

Prettige ervaring, snel reactie, afspraak = afspraak

Duidelijke offerte + bijbehorende uitleg.
Snelheid vervangen dakpannen.

Offerte op basis van Google maps was naar mijn mening te veel afwijkend (te goedkoop ingeschat) van de offerte nadat de medewerker bij ons zelf de benodigde dakpannen heeft geteld.

A.P, Rens

Enthousiast, duidelijk , vakkundig, vriendelijk

Afspraak is afspraak mits .....
Er wordt snel en netjes gewerkt

Ga lekker zo door

Ze hebben netjes en vlot gewerkt. Het was voor ons van te voren onduidelijk hoe groot de kraan zou zijn en waar die zou komen te staan. (Vanwege bomen was 1 kant van het huis niet goed bereikbaar... Ze hebben netjes en vlot gewerkt. Het was voor ons van te voren onduidelijk hoe groot de kraan zou zijn en waar die zou komen te staan. (Vanwege bomen was 1 kant van het huis niet goed bereikbaar vanaf die kant, maar de kraan bleek groot genoeg om over het huis heen te gaan.)

1 dag, alles klaar.

Even op een kaartje aangeven waar de kraan, de pannen en de container moeten komen te staan, nu wisten wij, de chauffeur van de pannen-wagen en van de container-wagen niet wat de beste positie was... Even op een kaartje aangeven waar de kraan, de pannen en de container moeten komen te staan, nu wisten wij, de chauffeur van de pannen-wagen en van de container-wagen niet wat de beste positie was en kwam het dus neer op klompen-gevoel en gokken.