Werkwijze

E.Harms

Positief , goede prijs kwaliteit verhouding

Nette offerte .
Vakkundig personeel , goede uitleg over de te verrichten werkzaamheden.

Planning vrij strak , bewerkelijk dak.

harrie

Duidelijke afspraken...beloftes worden nagekomen, ervaren personeel...de mannen weten waar ze mee bezig zijn!!

korte lijnen ...afspraken worden goed besproken

J.S.M. Oortwijn Buss

Snel en correct afgehandeld.Zeer tevreden snelle werkers en netjes.

Dat alles in 1 dag kan.

Beter kijken of er meer afgedekt moet worden met platen dat er geen dakpan kan opvallen.

Geachte mevrouw Oortwijn Buss,
Hartelijk dank voor uw review en voor het aangeven van het verbeterpunt. Wij zullen dit zeker gaan bespreken met onze medewerkers.
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw Oortwijn Buss,

Vlot, netjes en flexibel

Er wordt professioneel gewerkt tegen een scherpe prijs

Fam Walvius / Roden

Klantvriendelijk en risicomijdend gedrag op een zo efficient mogelijke wijze de dakpannen vervangen van vieze oude betonnen sneldekkers naar een mooi geglazuurd dak in een zo kort mogelijke tijd en... Klantvriendelijk en risicomijdend gedrag op een zo efficient mogelijke wijze de dakpannen vervangen van vieze oude betonnen sneldekkers naar een mooi geglazuurd dak in een zo kort mogelijke tijd en met een minimale overlast en alles keurig opgeruimd en opgeleverd, helemaal top.

Weinig of geen overlast, korte doorlooptijd van de fysieke uitvoer en daardoor een zo klein mogelijke kans op nevenschade.
Zeer efficiente werkwijze, klantvriendelijke en correcte behandeling...
Zeer efficiente werkwijze, klantvriendelijke en correcte behandeling zonder nawerk; perfect en volgens ons goede prijs/prestatie verhouding

Ronald Klungel

Goed en correct

Alles Goed snel geleverd

Niks

Zeer goed

Je wordt goed op de hoogte gehouden.

Onze ervaringen met het bedrijf en de mensen van het bedrijf zijn goed. Afspraken werden nagekomen en het kantoor was bereikbaar voor vragen. Tijdens het werk ontstond een kleine schade. Die is op... Onze ervaringen met het bedrijf en de mensen van het bedrijf zijn goed. Afspraken werden nagekomen en het kantoor was bereikbaar voor vragen. Tijdens het werk ontstond een kleine schade. Die is op een goede manier geregeld.

Professioneel in het werk en vriendelijk in de omgang.

Vermeld in de offerte (of i.i.g. in een vroeg stadium) dat de betalingsconditie 3 dagen is.

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij gaan uw verbeterpunt/tip m.b.t. de betalingsconditie van 3 dagen zeker intern oppakken.
Elise...
Geachte heer, mevrouw,

B. Snijders

Goede voorbereiding, uitvoering en afwerking

Flexibel aangaande wijzigingen in afspraken.
Klantgericht en informatief, meewerkend

Onderaannemers zouden er goed aan doen offertes te maken, nu prima werk, maar over de kosten is niet gesproken.

Geachte heer Snijders,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij zullen dit met onze onderaannemer gaan bespreken.

M.E.W. Bos

Werkzaamheden zijn prima verlopen.

Korte lijnen

Nee