Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

N.Dinkelman

Prima, werken netjes en houden rekenschap met de woonomgeving

de prijs

vanwege de drukte van het bedrijf , duurde het een beetje lang voordat ze hun werk konden afmaken.

Beugel. Westerbork

Komt correct en betrouwbaar over

Goede uitleg van de werkzaamheden die gaan plaatsvinden en de werkzaam heden worden goed uitgevoerd

B.P.J.Bruggeling

Vermoedelijk hebben we al een beoordeling gegeven . Het bedrijf is accuraat in de afspraken . Er wordt hard gewerkt
om een werk binnen de gestelde tijd af te krijgen. Bij de mosbehandeling...
om een werk binnen de gestelde tijd af te krijgen. Bij de mosbehandeling de eerste aanpak van het dak was er een man, die het werk niet op tijd kon afkrijgen. Hierover is overleg gepleegd en er is een prijscompensatie gegeven.ivm. met het feit, dat we als opdrachtgevers nog enige tijd zijn bezig geweest om schoonmaakwerkzaamheden op de begane grond te verrichten.De tweede fase, met twee man om een coating aan te brengen op het dak is vlot, snel en perfect verlopen.

Er wordt goed en hard gewerkt. Ook de man, die alleen het werk heeft verricht. Het werk is voor ons mensen, bejaarden met een niet al te hoog inkomen goed te betalen. De introduktie en de uitleg... Er wordt goed en hard gewerkt. Ook de man, die alleen het werk heeft verricht. Het werk is voor ons mensen, bejaarden met een niet al te hoog inkomen goed te betalen. De introduktie en de uitleg over de mogelijkheden bij het werk was heel plezierig. Afspraken worden goed nagekomen. We zijn zeer tevreden over alle contacten en we willen in zoverre dat van toepassing is dit Bedrijf graag aanbevelen bij nieuwe klanten.

Hierover is al iets gezegd in punt 1. Wellicht is een betere planning mogelijk, maar we zeggen er direct bij, dat dit voor ons moeilijk te beoordelen is.

rozema veeningen/Fort

Onze ervaring is erg positief over wat wat ze leveren ,enig min puntje was dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken

Het personeel wat de werkzaamheden uit moet voeren, in onze ogen moeilijke omstandigheden ,waren netjes ,accuraat en erg vriendelijk ,wij hebben met de 3 medewerkers die bij ons zijn geweest een... Het personeel wat de werkzaamheden uit moet voeren, in onze ogen moeilijke omstandigheden ,waren netjes ,accuraat en erg vriendelijk ,wij hebben met de 3 medewerkers die bij ons zijn geweest een leuke dag gehad ,u mag ze namens ons nogmaals bedanken .

communicatie over en weer ,ik heb tot twee keer het inniesieatief moeten nemen voor een afspraak ,ook waren ze op het kantoor de kleur van de coating kwijt

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte fam. Rozema,
Geachte fam. Rozema,
Naar aanleiding van uw reactie op ons verzoek tot het invullen van een feedback formulier doen wij u dit bericht toekomen, waarvoor hartelijk dank! Allereerst vinden wij het erg fijn om te mogen vernemen dat het eindresultaat naar wens is.
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te optimaliseren.
Aan de hand van uw reactie zien we dat er kansen liggen op gebied van communicatie.
Intern hebben we de score besproken en binnen ons bedrijf heerst het gevoel dat wij er alles aan hebben gedaan om de werkzaamheden op tijd in te plannen.
Uiteindelijk zijn de werkzaamheden dan ook voor uw vakantie uitgevoerd zoals van tevoren met u te hebben besproken.
Wij vinden het vervelend dat u de communicatie hieromtrent als “onvoldoende” heeft ervaren
Heeft u hierover nog een aanvullende tip of opmerking? Deze horen wij graag.
Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie!
Voor nu een fijne dag!

Dak en Gevel Noord

Goede ervaringen> Er wordt hard gewerkt. Voor het ontmossen was iets te weinig tijD.

Er is goed overleg over ,hoe het dak er uitziet en wat er gaat gebeuren.

zie boven

Em.Kuipers

Dit bedrijf is correct met aannemen opdracht en deskundig advies .
De medewerkers komen zeer professioneel over , nette verschijning en geven indien nodig ook goed advies.

De secretaresse is aan de telefoon deskundig , beleefd en doortastend.
Personeel die het werk uitgevoerd hebben zijn beleefd en deskundig.

We hebben geen verbeter punten.
We hopen dat indien wat voorvalt in de gatantie perioden dit ook correct naar tevredenheid afgehandeld wordt.

Alles is naar wens uitgevoerd, door vriendelijk professioneel personeel

geen ervaring met soort gelijk bedrijf

uitleggen wanneer men van plan is te komen of duidelijk op de website vermelden dat alleen met droog weer of boven een bepaalde temperatuur gewerkt kan worden.

Ik heb in oktober 2016...

Ik heb in oktober 2016 een afspraak/offerte gemaakt en in mei 2017 pas afgewerkt. Dit nadat ik er elf achter aan had gemaild

Prettige ervaring met de inlichtingen omtrent uit te voeren werkzaamheden. Uitvoering verliep zorgvuldig en in goed samenwerking met ons.

De werkzaamheden moesten in 2 bezoeken (dagen) worden uitgevoerd omdat de anti-mos en anti-alg vloeistof niet aanwezig was op de dag van uitvoering. Hierdoor moest een 2e bezoek plaatsvinden. Voor... De werkzaamheden moesten in 2 bezoeken (dagen) worden uitgevoerd omdat de anti-mos en anti-alg vloeistof niet aanwezig was op de dag van uitvoering. Hierdoor moest een 2e bezoek plaatsvinden. Voor ons was dit geen overlast en vanuit bedrijfoogpunt had dit wellicht voorkomen kunnen worden

Erik Luten

Voor onze uitbouw hebben ze mooie geglazuurde pannen geleverd. Bij onze eigen werkzaamheden achteraf sneuvelde er een pan, na een telefoontje werd deze spontaan nog dezelfde dag afgegeven, dikke... Voor onze uitbouw hebben ze mooie geglazuurde pannen geleverd. Bij onze eigen werkzaamheden achteraf sneuvelde er een pan, na een telefoontje werd deze spontaan nog dezelfde dag afgegeven, dikke prima service!

Snel, prettig geregeld, degelijk advies en keurig werk

J. Klein

Dakpannen geleverd gekregen via Rick. Alles was prima in orde (levertijd, prijs, etc.)

Alleen maar.........

Nvt