Offerte

Een vakbekwaam bedrijf

Vakkundig snel kunnen werken

Planning kan beter

P. Nijboer

Na ruim 5 jaar tevreden te zijn over de aangebrachte dakcoating, werden er enkele kale plekjes op het dak zichtbaar. De eigenaar er bij gehaald en na diens overleg met de coating-fabrikant werd er... Na ruim 5 jaar tevreden te zijn over de aangebrachte dakcoating, werden er enkele kale plekjes op het dak zichtbaar. De eigenaar er bij gehaald en na diens overleg met de coating-fabrikant werd er onmiddellijk een afspraak gemaakt om kosteloos een nieuwe laag aan te brengen! Dat noem ik nog eens service! Garantie bleek ook werkelijk garantie.

Nette en hardwerkende medewerkers. Alles netjes afgeplakt en nadien schoon opgeruimd.

geen.

Van der Pol

Ik ben heel tevreden met resultaat. Na de choonmaal beurt was het dak al een stuk beter. Met de coating is het echt af. Top

Aanpakken dat dak. Hup erop

Mensen Op de hoogte houden van de planning

Lange wacht tijd meer dan een jaar, daarna wel goed afgehandeld

Goede zorg wat betreft scoonmalen

Wij hebben ons dak laten reinigen en coaten door Dak en Gevel Noord

Accuraat personeel die weten waar ze mee bezig zijn

Ik kan geen verbeterpunten aangeven.

J.T. van Elst

Goed advies. Duidelijke afspraken. Gedane werk is van goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit is optimaal.

Vakmanschap. Betrouwbaar. Komen hun afspraken na.

Vooral de goede kwaliteit vasthouden.

Zeer goede ervaringen van offerte tot en met oplevering.
Geen “poes pas” verhalen.
Alles duidelijk en volgens afspraak verlopen

Zie onze ervaring.
Leuk dat we na het opleveren telefonisch werden benaderd door een medewerker van het BEDRIJF met de vraag of alles naar wens is verlopen. TIP TOP !

Ik kan niets bedenken.
Vraag, nazorg, ( nog ) geen gebruik van gemaakt. Op voorhand vertrouwen we dat dit ook goed zal zijn.

Wimerts

In eerste instantie werd een offerte op afstand uitgebracht (op basis van Google maps?) die volgens onze informatie iets te ruim qua vierkante meters uitviel. Vervolgens is een medewerker ter... In eerste instantie werd een offerte op afstand uitgebracht (op basis van Google maps?) die volgens onze informatie iets te ruim qua vierkante meters uitviel. Vervolgens is een medewerker ter plaatse geweest en die heeft het aantal vierkante meters herberekend.

Duidelijke communicatie, vanuit het bedrijf en door de uitvoerende medewerkers.

Iets meer aandacht voor de omgeving bij het reinigen.

Roeli

Professioneel, afspraken worden goed nagekomen en werk wordt perfect uitgevoerd

Communicatie, afspraak is afspraak en behulpzaam.
Tevens goed tips.

e.h.bilder