Offerte
Advies
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Op gebied van planmatig onderhoud van de buitenschil van een groot deel van onze gebouwen hebben wij al jarenlang goed contact met Dak en Gevel. Advies en uitvoering tot in de puntjes

Praktisch en recht door zee

Klantenportal voor digitaal aanvragen opdrachten

Een goed bedrijf en goed personeel

snelheid en zuiverheid precisie.

zou het niet weten

judy rijpstra

Een prima bedrijf met goede, vriendelijke werkers die nauwgezet werken en keurig de troep achter zich opruimen, ook bij de buren. De dakpannen zien er schitterend uit. Dat horen we ook in... Een prima bedrijf met goede, vriendelijke werkers die nauwgezet werken en keurig de troep achter zich opruimen, ook bij de buren. De dakpannen zien er schitterend uit. Dat horen we ook in opmerkingen van mensen die voorbij lopen.

Zie boven

Omdat ons huis hele hoge ramen heeft en een dakkapel waar jezelf niet bij kunt komen, had ik gevraagd of ze die gelijk even schoon konden maken. Dat hoorde erbij vertelden ze en inderdaad hebben ze... Omdat ons huis hele hoge ramen heeft en een dakkapel waar jezelf niet bij kunt komen, had ik gevraagd of ze die gelijk even schoon konden maken. Dat hoorde erbij vertelden ze en inderdaad hebben ze die dingen ook afgespoten, maar ramen hebben toch iets meer nodig dan dat. Ze zijn nu nog troebel, dus dat had wat mij betreft beter gekund. Even na afloop een emmertje schoon water en met een trekker droog trekken had een veel beter resultaat gegeven.

Goede ervaring! Complimenten voor de mannen die het dak hebben bespoten, waren heel vriendelijk. Ze liepen achter op schema maar dat lieten ze niet merken.

Wij kunnen nog niet aangeven of het goed heeft gewerkt omdat inwerktijd van het product een paar weken is. Daarom bij nazorg en resultaat 3 sterren, maar komt vast goed

Ik had geen reactie op mijn vraag gekregen. Ik wist dat het druk was. Mijn tip is: als het druk is en er is geen tijd dat dit wordt aangegeven. Zodat je daar rekening mee kunt houden. Nee is ook een... Ik had geen reactie op mijn vraag gekregen. Ik wist dat het druk was. Mijn tip is: als het druk is en er is geen tijd dat dit wordt aangegeven. Zodat je daar rekening mee kunt houden. Nee is ook een antwoord ;-)

Frans Goossen

Dit is de eerste keer dat wij het dak laten reinigen en gebruik maken van Dak en Gevel Noord.
Ervaring van andere bedrijven hebben we niet.

En kunnen daarom geen vergelijk maken

Gewoon zoals het hoort geen problemen

H. Kor

De daken van het woonhuis en de schuur laten reinigen. De mannen hebben goed werk geleverd. Daarnaast allebei uiterst vriendelijk en correct met de juiste instelling.

Meedenkend, servicegericht. Kortom een bedrijf dat vertrouwen wekt en verdient.

N.v.t.

B.Holwerda

Alles zeer correct en netjes. Goed gesprek gehad over de mogelijkheden bij ons dak. Alle vragen waren beantwoord.

De snelheid waarmee alles gedaan wordt is in één woord goed te noemen. Alles wordt vooraf klaargezet en voorbereid zodat alles in een mum van tijd is gedaan en wordt nadien weer netjes wordt... De snelheid waarmee alles gedaan wordt is in één woord goed te noemen. Alles wordt vooraf klaargezet en voorbereid zodat alles in een mum van tijd is gedaan en wordt nadien weer netjes wordt achtergelaten.

*Altijd een hoeveelheid coating bij de klant achterlaten zodat eventueel kleine puntjes handmatig kunnen worden bijgewerkt.
*De afspraak wordt 1 dag van tevoren gemaakt, dit is erg kort op en...
*De afspraak wordt 1 dag van tevoren gemaakt, dit is erg kort op en moeilijk te plannen. Er wordt immers verwacht dat er iemand thuis is bij het schoonmaken en er is stroom nodig. normaal gesproken is een ieder aan het werk. Het zou handiger zijn wanneer er iets meer tijd tussen het telefoontje en de werkzaamheden zit zodat er gepland kan worden.

Wilfried

Prima. De uitvoering van de werkzaamheden(dak schoonmaken en coaten) waren uitstekend.

Goede prijs kwaliteit verhouding. Inspelen op de vraag. Uitvoering extra werkzaamheden. Klantvriendlijk personeel.

De gemaakte afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden. Als je afspreekt dat je in een bepaalde week een nog niet bepaalde dag komt dan moet je dit nakomen. Zo'n afspraak is al zo ruim. In... De gemaakte afspraak voor de uitvoering van de werkzaamheden. Als je afspreekt dat je in een bepaalde week een nog niet bepaalde dag komt dan moet je dit nakomen. Zo'n afspraak is al zo ruim. In mijn geval heb ik al mijn afspraken in die week verschoven en dan blijkt dat men niet komt. Erg slordig en vervelend.

Mijn ervaring met dit bedrijf is: de afgesproken werkzaamheden worden netjes uitgevoerd.

Meerdere gebruiksklare producten en apparatuur.

Meerdere gebruiksklare producten en apparatuur beter vastzetten tijdens rijden en uitvoering werkzaamheden.