Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Cindy Hietland

Erg positief. Eerlijk advies en positieve uitstraling

Kwalitatief vakwerk, bereidwillig

Op locatie is pauze nemen geen enkel bezwaar maar de smartphone en sigaret kunnen wel een x vaker aan de kant toch?

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte mevrouw Hietland,
Hartelijk dank voor uw review.
Fijn om te mogen vernemen dat de werkzaamheden naar tevredenheid zijn uitgevoerd.
Wij hebben inmiddels contact gehad met de...
Geachte mevrouw Hietland,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij hebben inmiddels contact gehad met de medewerkers die bij u zijn geweest voor de werkzaamheden op 26 maart jl. en hebben de verbeterpunten/tips m.b.t. de sigaret en de smartphone met hun besproken. Een van de medewerkers die bij u ter plaatse was, is in opleiding. Onze voorman heeft aan deze medewerker aangegeven dat het inderdaad niet de bedoeling is dat wij buiten de pauze en in het bijzijn van de klant roken en de smartphone alleen voor zakelijk contact mogen gebruiken tijdens werkuren. Excuses hiervoor.
Nogmaals hartelijk dank voor de review en voor nu een fijne avond!
Elise Hageman
Dak- & Gevel Noord

Goede ervaring

Duidelijke offerte en de werkzaamheden zijn snel en netjes uitgevoerd. Aardige en nette medewerkers.

Geen, we waren zeer tevreden.

BistBizy Wijngaard

Offerte uitvoering en nazorg zijn naar wend verlopen.

Voor aanvang van het werk is de uitvoering en de veiligheid samen met ons doorgesproken.

Als er een check list was geweest hedden we er aan gedacht op enige reserve pannen ook te reinigen. Dit hebben we nu vergeten.

Tenk

Door dak en gevel noord het dak laten reinigen en laten coaten. Resultaat erg mooi geworden.

Duidelijke offerte en scherpe prijs.
Duidelijke offerte en scherpe prijs.
Planning wordt vooraf goed afgestemd. Paar dagen voor afspraak telefonische bevestiging. En na uitvoering na enkele dagen telefonisch contact af je tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden.

Dak en gevel Noord levert keurig werk af. Dak laten reinigen en daarna laten coaten. Afspraken worden tijdig ingepland en nagekomen. Na uitvoering terugkoppeling of klant tevreden is over... Dak en gevel Noord levert keurig werk af. Dak laten reinigen en daarna laten coaten. Afspraken worden tijdig ingepland en nagekomen. Na uitvoering terugkoppeling of klant tevreden is over uitgevoerde werkzaamheden.

Nakomen afspraken en net werk afleveren

Carin

Ons dak is gereinigd en gecoat. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat!

Goed en duidelijk uitgelegd hoe ze te werk gaan. De werkzaamheden worden professioneel uitgevoerd.

Tammenga

Alleen maar positieve ervaringen. Alles gebeurde in goed overleg; kwamen ze iets later dan afgesproken dan werd er direct gebeld omdat te melden.

Netjes gewerkt. Goede afspraken. Beloften werden vlot nagekomen. Bij ons was er een stuk lood dubbelgeslagen. Nadat we gebeld hadden waren ze er binnen een half uur. Een vorstpan was kapot en... Netjes gewerkt. Goede afspraken. Beloften werden vlot nagekomen. Bij ons was er een stuk lood dubbelgeslagen. Nadat we gebeld hadden waren ze er binnen een half uur. Een vorstpan was kapot en werd vervangen. O

Smit, Musselkanaal

Super snelle offerte en mooi dak na werk

Werksnelheid was uitstekend, van offerte tot reiniging en coating

Demo staal (proefmonster kleur) was wat klein. Wel 3 referentieadressen gekregen waar we de kleur hebben bekeken, dus dat was prima.

A.G. Roose

Naar aanleiding van ons bezoek aan de woonbeurs in Martiniplaza heb ik een offerte aangevraagd. Met excuses voor de vertraging, vanwege de grote belangstelling op de beurs, heb ik een offerte... Naar aanleiding van ons bezoek aan de woonbeurs in Martiniplaza heb ik een offerte aangevraagd. Met excuses voor de vertraging, vanwege de grote belangstelling op de beurs, heb ik een offerte ontvangen. In deze offerte was echter niet een optie opgenomen die wij wel hadden besproken. Op 23 maart 2017 heb ik per e-mail gevraagd om ook nog een offerte op te maken voor die optie (was een minder dure optie). Tot op heden echter geen enkele reactie ontvangen. Op de beurs heel enthousiast doen en vervolgens niets meer van je laten horen vind ik niet heel klantvriendelijk en correct.

Ik ben dan ook behoorlijk teleurgesteld in dit bedrijf!

Altijd reageren op vragen van potentiële klanten

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte heer Roose,

Geachte heer Roose,

Wij vinden het zeer vervelend dat u onze diensten zo heeft ervaren. Wij streven erg naar klanttevredenheid, op 9 augustus jl. hebben wij u daarom een email gestuurd met onze reactie op uw review. Helaas hebben wij hierop niets meer van u mogen vernemen.

Wij hopen graag van u te mogen vernemen zodat wij dit verder met u kunnen bespreken en oplossen. Zou u contact met ons op willen nemen via info@dakengevelnoord.nl of 0599-470307? Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijk groet,

Elise Hageman