Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

rozema veeningen/Fort

Onze ervaring is erg positief over wat wat ze leveren ,enig min puntje was dat ik zelf moest bellen om een afspraak te maken

Het personeel wat de werkzaamheden uit moet voeren, in onze ogen moeilijke omstandigheden ,waren netjes ,accuraat en erg vriendelijk ,wij hebben met de 3 medewerkers die bij ons zijn geweest een leuke dag gehad ,u mag ze namens ons nogmaals bedanken .

communicatie over en weer ,ik heb tot twee keer het inniesieatief moeten nemen voor een afspraak ,ook waren ze op het kantoor de kleur van de coating kwijt

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte fam. Rozema,
Naar aanleiding van uw reactie op ons verzoek tot het invullen van een feedback formulier doen wij u dit bericht toekomen, waarvoor hartelijk dank! Allereerst vinden wij het erg fijn om te mogen vernemen dat het eindresultaat naar wens is.
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te optimaliseren.
Aan de hand van uw reactie zien we dat er kansen liggen op gebied van communicatie.
Intern hebben we de score besproken en binnen ons bedrijf heerst het gevoel dat wij er alles aan hebben gedaan om de werkzaamheden op tijd in te plannen.
Uiteindelijk zijn de werkzaamheden dan ook voor uw vakantie uitgevoerd zoals van tevoren met u te hebben besproken.
Wij vinden het vervelend dat u de communicatie hieromtrent als “onvoldoende” heeft ervaren
Heeft u hierover nog een aanvullende tip of opmerking? Deze horen wij graag.
Nogmaals hartelijk dank voor uw reactie!
Voor nu een fijne dag!

Score voor Dak en Gevel Noord: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja