Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Wim van Heusden

Zeer positief, na eenmaal gekozen te hebben voor Dak & Gevel Noord eerst thuis een gesprek met een medewerker over de mogelijkheden en wensen. Nam alle tijd en gaf heldere en duidelijke uitleg over... Zeer positief, na eenmaal gekozen te hebben voor Dak & Gevel Noord eerst thuis een gesprek met een medewerker over de mogelijkheden en wensen. Nam alle tijd en gaf heldere en duidelijke uitleg over de voor- en nadelen.

Komt zeer professioneel over met jonge enthousiaste medewerkers die niets teveel is om je verder te helpen en je daarbij voorziet van goede adviezen.

Zou het niet weten, hou dit niveau en kwaliteit vast en de klanten zullen zeer tevreden zijn en dit ook blijven met deze opzet van werken tussen bedrijf en klant.

Ik kan niets anders zeggen dan dat ik een prima ervaring heb gehad met het bedrijf.

De snelheid waarmee gehandeld wordt: vanaf de offerteaanvraag tot aan de uitvoering van de werkzaamheden. Daarnaast opmerkelijk klantvriendelijke en beleefde medewerkers. Ook is de kwaliteit van de... De snelheid waarmee gehandeld wordt: vanaf de offerteaanvraag tot aan de uitvoering van de werkzaamheden. Daarnaast opmerkelijk klantvriendelijke en beleefde medewerkers. Ook is de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden goed te noemen. Meer goede punten hebben? Nou, ik zoek nog een adverteerder op mijn website: www.wat****mee.nl Dan gaan we daarna verder met opsommen;-)

Misschien wat ongebruikelijk, maar ik noem 'm toch. Ik werd een paar keer gebeld door een zogenaamd 'privénummer'. Puur bij toeval nam ik de laatste keer op. Normaal doe ik dat nooit, omdat het... Misschien wat ongebruikelijk, maar ik noem 'm toch. Ik werd een paar keer gebeld door een zogenaamd 'privénummer'. Puur bij toeval nam ik de laatste keer op. Normaal doe ik dat nooit, omdat het negen van de tien keer om verkoopacties/reclame en dergelijke ***t gaat. Ik weet dat meer mensen zulke telefoontjes niet aannemen vanwege het achterblijven van nummervermelding. Dus mijn tip: zet gewoon de nummervermelding aan.

GJ Gunnink

Zeer goed!

Werken netjes, houden zich aan afspraken. Stipt op tijd. Ruimen na afloop alles keurig netjes op.

Geen.

Luuk Sollie

Medewerkers Bennie en Jelmer van Dak en Gevel Noord hebben hier een top job geleverd. Een week na de dakreiniging door Jelmer (collega was ziek) kwamen ze samen het dak coaten. Kozijnen afplakken... Medewerkers Bennie en Jelmer van Dak en Gevel Noord hebben hier een top job geleverd. Een week na de dakreiniging door Jelmer (collega was ziek) kwamen ze samen het dak coaten. Kozijnen afplakken first. Na de primerlaag en een heerlijke kop erwtensoep in de zon (!) werd de prachtige blauw/zwarte coating opgebracht. Het resultaat is prachtig. Om 9 uur begonnen en om 5 voor 3 klaar met ruim 160 m2 dakpannen.... We zijn er erg blij mee.

naar onze mening zeer deskundig.

het kan niet beter

Ine Bles

Uitstekend, goede kwaliteit en betrouwbare uitvoering

Snelle reactie op aanvraag
Goede communicatie
Vakwerk
Alles bij de hand
Goede afwerking
Netjes opgeruimd na afloop

Ik zou niet iets kunnen noemen

Zeer deskundig, goede adviezen en zeer bekwaam personeel

Adviezen wat goed mogelijk kan en wat problemen gaat opleveren

Nvt

Aquila

Prettige en correcte behandeling.

Johan

De dakpannen zijn schoongespoten en daarna op kleur gecoat

De medewerkers zijn voorkomend en welwillend

Extra aandacht voor het schoonborstelen van de rand vd hoekpannen

Oscar van Oorschot

Mijn ervaringen zijn eenvoudigweg uitstekend ! Snel, degelijk, erg goed in cummunicatie en tot alles bereid. Direct een offerte, duidelijke planning, een monster werd in een dag toegezonden. Kan dus... Mijn ervaringen zijn eenvoudigweg uitstekend ! Snel, degelijk, erg goed in cummunicatie en tot alles bereid. Direct een offerte, duidelijke planning, een monster werd in een dag toegezonden. Kan dus Dak en gevel Noord aan iedereen aanbevelen.

Eienlijk alles

Vriendelijk personeel, afspraak wordt goed nagekomen, werkplek schoon achtergelaten.
Het afgesproken werk is tot volle tevredenheid uitgevoerd.