Offerte

Accurate afhandeling

Goedwerkende receptie

Nee

S. de Jong

Vanaf het eerste contact een degelijke service ontvangen. Na een uitleg van de vertegenwoordiger en het opmeten van het dakoppervlak snel een offerte mogen ontvangen met daarin ook duidelijke uitleg... Vanaf het eerste contact een degelijke service ontvangen. Na een uitleg van de vertegenwoordiger en het opmeten van het dakoppervlak snel een offerte mogen ontvangen met daarin ook duidelijke uitleg over de gebruikte producten.

Na akkoord op de offerte vrijwel direct een planning ontvangen. Vanwege de vele aanvragen zit hier wat tijd tussen, maar ook dat wordt direct gecommuniceerd.

Op de dag van reiniging was dit binnen enkele uren volledig schoon en een paar dagen later het dak gecoat en de gevel geïmpregneerd.

Al met al zijn wij zeer te spreken over het eindresultaat en kunnen we verder met de overige voorgenomen onderhoudswerkzaamheden.

Goede communicatie en afhandeling van afgesproken werkzaamheden

nvt

Oostra

Netjes, empatisch. Komt afspraken na.

Geen hoogwerkers voor moeilijke plekken. Gewoon een “klimtouw” over het dak.

Hulzebos / van Heybeek

Goed, geen klachten

Keurig op tijd, vriendelijk personeel

J. van Dijk

Service en kwaliteit van het werk.

Niet nodig

Fam B uit Wedde

Lang wachten, eindelijk was het zover! Gereinigd en gecoat. Het resultaat is prachtig. We zouden zo als Dak en Gevelreiniging Noord aangaf jaren vooruit kunnen! Tot we anderhalf jaar verder zijn.... Lang wachten, eindelijk was het zover! Gereinigd en gecoat. Het resultaat is prachtig. We zouden zo als Dak en Gevelreiniging Noord aangaf jaren vooruit kunnen! Tot we anderhalf jaar verder zijn. Groene aanslag als nooit tevoren! Iets wat volgens Dak en Gevelreiniging Noord doodnormaal is, en geeft dan ook niet thuis. Belabberde service dus en snel de centjes verdiend helaas. Fam B uit Wedde

Slechte voorlichting, zeggen dat je jaren vooruit kunt en na 1,5 jaar alles groen uitgeslagen

Eerlijk zijn

Reactie Dak en Gevel Noord:

Geachte familie B.,
Wij vinden het erg jammer dat wij deze recensie van u hebben ontvangen.
Geachte familie B.,
Wij vinden het erg jammer dat wij deze recensie van u hebben ontvangen.
Op 22 april jl. heb ik telefonisch contact met u gehad over het groen worden van het gecoate dak. Ik heb met u besproken dat onderhoud zeker nodig is om het dak schoon te houden (dit is ook terug te vinden in de documentatie die wij meesturen in het offerte traject), zeker in een bosrijke omgeving zoals uw situatie. Voordat het gesprek uitdraaide op een ‘welles, nietes’ verhaal ben ik u tegemoet gekomen om voor de eerste onderhoudsbehandeling een eenmalige korting aan te bieden. Wij willen uiteraard een tevreden klant ook tevreden houden! Daarnaast is onze adviseur hierna nog ter plaatse geweest om de situatie te beoordelen. Hij heeft aangegeven dat onderhoud zeker geboden is om het dak schoon te kunnen houden. Hij heeft aangegeven de korting nog één keer te kunnen verhogen maar helaas werd dit niet door u geaccepteerd. Nogmaals, wij proberen alles om een tevreden klant tevreden te houden. Wij vinden het daarom erg jammer om op deze manier uw reactie te ontvangen.
Elise Hageman
Dak & Gevel Noord

Nomden

Goede communicatie en blij met het resultaat.

Communicatie

Na het reinigen, het dak nalopen op onvolkomenheden

A.Posthumus

Wij zijn zeer tevreden over het werk dat werd uitgevoerd. Zeer vriendelijk personeel en harde werkers.

Komen afspraken na en leveren goed werk.maken alles weer netjes schoon en ruimen alles netjes op en nemen het afval mee.

Vd Kleij

Zeer fijne ervaring gehad. Het eerste tweetal kwam ons dak reinigen en hebben, na de grote bende die dat gaf, alles weer netjes schoon achtergelaten. Het andere tweetal kwam paar weken later het dak... Zeer fijne ervaring gehad. Het eerste tweetal kwam ons dak reinigen en hebben, na de grote bende die dat gaf, alles weer netjes schoon achtergelaten. Het andere tweetal kwam paar weken later het dak coaten en werkten ook heel netjes. Ziet er waanzinnig uit dat dak!

Schoon werken. Vriendelijk en behulpzaam.

Kan er geen bedenken. Ga zo door :)

Marcel van Kesteren

Uitstekend!

Komen afspraken na. Werken netjes. Zeer tevreden met eindresultaat!

Geen.