Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

B.P.J.Bruggeling

Vermoedelijk hebben we al een beoordeling gegeven . Het bedrijf is accuraat in de afspraken . Er wordt hard gewerkt
om een werk binnen de gestelde tijd af te krijgen. Bij de mosbehandeling de eerste aanpak van het dak was er een man, die het werk niet op tijd kon afkrijgen. Hierover is overleg gepleegd en er is een prijscompensatie gegeven.ivm. met het feit, dat we als opdrachtgevers nog enige tijd zijn bezig geweest om schoonmaakwerkzaamheden op de begane grond te verrichten.De tweede fase, met twee man om een coating aan te brengen op het dak is vlot, snel en perfect verlopen.

Er wordt goed en hard gewerkt. Ook de man, die alleen het werk heeft verricht. Het werk is voor ons mensen, bejaarden met een niet al te hoog inkomen goed te betalen. De introduktie en de uitleg over de mogelijkheden bij het werk was heel plezierig. Afspraken worden goed nagekomen. We zijn zeer tevreden over alle contacten en we willen in zoverre dat van toepassing is dit Bedrijf graag aanbevelen bij nieuwe klanten.

Hierover is al iets gezegd in punt 1. Wellicht is een betere planning mogelijk, maar we zeggen er direct bij, dat dit voor ons moeilijk te beoordelen is.

Score voor Dak en Gevel Noord: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja