Offerte
Nazorg
Communicatie

J. Hoving

Goede ervaring

Vakkundig en netjes het werk afgeleverd

M Varts

Meedenkende uitvoerders waar niets teveel is. Een prachtig resultaat met goede uitstraling. Alles wordt opgeruimd en meegenomen.

Flexibiliteit en netheid.

Klok

Dakreiniging, impregneren en verven dakpannen

Dak is superstrak geworden

Na eerste grove planning word je heel erg kort van tevoren gebeld of ze kunnen komen. Dat overviel ons wel. Dus iets verder van tevoren zou fijn zijn.

Willem de Vries

Prima voorlichting over dakcoating. Directeur bedrijf komt vooraf langs om het dak te inspecteren en de werkzaamheden te bespreken. Geeft mogelijkheden aan en overhandigt brochure.
Offertes...
Offertes worden op maat gemaakt en snel geleverd.

Er wordt vooraf gebeld of de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden. Tijdsplanning wordt keurig aangehouden.
Kwaliteit van het afgeleverde werk is prima! Het dak ziet er na de behandeling er keurig uit.

Na het schoonmaken van het dak is het goed om te weten dat je zelf ook nog wat te doen hebt. Alles wordt weliswaar schoon gespoten, maar de ramen en kozijnen moet je nog wel nabehandelen.

Dijk

Prima, netjes en vakbekwaam werk.

Opmerkelijk fatsoenlijke medewerkers, beleefd en vriendelijk, vakkundig in zowel voorbereiding en uitvoering, goede communicatie, kennis van zaken en werken secuur.

Geen punten/tips

Kees Moleman

Zeer professioneel personeel ? werken zeer nauwkeurig en volgens plan.
Zeer professioneel personeel ? werken zeer nauwkeurig en volgens plan.
Hebben zeer mooi werk afgeleverd en wij als bewoners Boeier 03 in Lelystad zijn Zeer tevreden. Wij zullen het bedrijf zeker aanbevelen en wat zeker gaat komen.

Sterk team

Qua bedrijf (kantoor) beter communiceren naar klanten toe.

Potma

Wij zijn dik tevreden.

Goede communicatie, kwaliteit geleverd, afspraken nagekomen, aardige medewerkers, rommel rond het huis opgeruimd.

Dennis Boersma

Zeer goed! Echt een aanrader

Deskundig advies en echt super netjes gewerkt en alles opgeruimd

Communicatie over hoe en wanneer de klus plaats gaat vinden....

J.Seubring

Heel klantgericht en correct!

Leveren keurig werk, snel contact.

Geen.

G.A.Warta

Goed resultaat van de werkzaamheden

Vriendelijk personeel

Afspraken lopen niet altijd zoals verwacht