Minnekus Taal

Prettig telefooncontact. medewerkers zijn deskundig en vriendelijk.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

moest wel lang op telefooncontact wachten. misschien kan het muziekje in de telefoonwachttijd worden onderbroken met een mededeling hoeveel minuten het naar verwachting nog duurt tot er een... moest wel lang op telefooncontact wachten. misschien kan het muziekje in de telefoonwachttijd worden onderbroken met een mededeling hoeveel minuten het naar verwachting nog duurt tot er een medewerker beschikbaar is.

SJOLLEMA

Makkelijk en snel

Goed genoeg

A Noordzij

Netjes en snel geholpen

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Nee tot nu toe gewoon goed

J.J. Faassen

Slechte ervaring. Vragen om extra documenten toen de betaling al binnen was en vervolgens dit op een onvriendelijke manier vragen. Laatste keer dat ik via cruisewinkel iets boek.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Vriendelijker personeel, duidelijke voorwaarden en betere hulp.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de gang van zaken rondom uw boekingsproces. Wij zullen in een reviews niet op details ingaan, echter wij zijn van mening dat we u van dienst zijn met de informatie en documentatie die nodig is voor de cruisereis van uw specifieke gezelschap.
Wij zijn u graag van dienst.
Uw Cruise Travel Team.

A.J.Vleer

Prima service, alles direct geregeld en bevestigd

neen

André Mookhoek

Ben erg tevreden over de manier van boeken duidelijk en snel zoals ik van cruisewinkel gewend ben

zou het zo niet weten

Trees Verwoerd

Zoals altijd zeer tevreden over Cruisewinkel. Snelle en duidelijke reacties. Ook na het boeken blijft de service top!

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Blijf gewoon doorgaan dan blijven wij terugkomen.

Harry Smit

Het boeken van een cruise bij Cruisewinkel is vrij eenvoudig en doorzichtig. In duidelijke stappen doorloop je de opties en stel je de cruise van jouw keuze samen.
Vervolgens krijg je via de...
Vervolgens krijg je via de mail de bevestiging en aanvullende informatie overzichtelijk toegezonden.
Kortom een fijne site om een cruise te zoeken en te boeken

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik zou zo niet weten wat er verbeterd moet worden, de site is erg compleet.

steef v.d. Bosch

Herman