de Kuiper

Gewoon goed

ga zo door.

Wouter van Meel

We hebben telefonisch een cruise bij jullie geboekt. Hierbij hadden we enige wensen, wel heenvlucht maar geen terugvlucht bij de cruise. Deze wens is door cruisewinkel heel fijn opgelost en dat... We hebben telefonisch een cruise bij jullie geboekt. Hierbij hadden we enige wensen, wel heenvlucht maar geen terugvlucht bij de cruise. Deze wens is door cruisewinkel heel fijn opgelost en dat scheelde ons enige honderden euro's Het telefonisch contact verliep heel prettig met veel kennis aan jullie kant.
Al met al was het prettig om met cruisewinkel zaken te doen.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Een verbeterpunt is om jullie telefonische bereikbaarheid te verbeteren want dat is echt een ramp.

Kroef

Zeer snel gereageerd en zeer professioneel

Gert

Betrouwbaar reisbureau

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Telefonisch heel slecht bereikbaar.

Nellie van Boekhold

Heel goede service. Ellen dacht goed met ons mee en kwam met een alternatief toen bleek dat onze eerst gekozen reis niet meer boekbaar was

Op dit moment niet

Willy Hoogland

Snel en goed geholpen bij een telefonische boeking.

nee

Alfred de Zoete

Prima door deskundige medewerkers geholpen en een leuke aanbieding met Black Friday.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Wachttijd zou iets korter kunnen zijn aan de telefoon.

J.A.van Ham

De vierde keer met Cruisewinkel zegt mi genoeg

neen

Bezemer

Ongeveer de 18de cruise bestelt bij Cruisewinkel en weer alles perfect geregeld.

rob everaars

Zeer goed, cruise Caribbean was niet meer beschikbaar door gebrek aan vluchten. Cruisewinkel medewerkster heeft kans gezien een vlucht voor ons te regelen waardoor onze cruise vakantie alsnog door... Zeer goed, cruise Caribbean was niet meer beschikbaar door gebrek aan vluchten. Cruisewinkel medewerkster heeft kans gezien een vlucht voor ons te regelen waardoor onze cruise vakantie alsnog door kan gaan