Bezemer

Ongeveer de 18de cruise bestelt bij Cruisewinkel en weer alles perfect geregeld.

rob everaars

Zeer goed, cruise Caribbean was niet meer beschikbaar door gebrek aan vluchten. Cruisewinkel medewerkster heeft kans gezien een vlucht voor ons te regelen waardoor onze cruise vakantie alsnog door... Zeer goed, cruise Caribbean was niet meer beschikbaar door gebrek aan vluchten. Cruisewinkel medewerkster heeft kans gezien een vlucht voor ons te regelen waardoor onze cruise vakantie alsnog door kan gaan

Van Helden

Ik had zelf een fout gemaakt in de boeking en die, na overleg, hersteld. Echt top.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Mogelijk de extra info updaten. Er zou nog een visum nodig zijn voor Dubai en de Emiraten wat niet meer zo is.

J.A.van Ham

Een attent en vriendelijk team medewerkers.
Klasse!!!

geen.

Loes Vos

Steeds zeer adequaat gereageerd, dank hiervoor.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

missen wel een transfer vanaf hotel

Hendrikus Verstegen

Na het eerste aanbetalingsbedrag te hebben betaald krijg ik geen betaalbevestiging nog zie ik (ook na 2 dagen) niks in mijn aangemaakte profiel over mijn geboekte reis terug. Dit maakt mij onzeker... Na het eerste aanbetalingsbedrag te hebben betaald krijg ik geen betaalbevestiging nog zie ik (ook na 2 dagen) niks in mijn aangemaakte profiel over mijn geboekte reis terug. Dit maakt mij onzeker of alles goed gegaan is. Verder moet ik in mijn profiel mijn lidmaatschapsnummer invullen. Maar wat is dat? Ik heb diverse nummers (boekingsnummer Aida, boekingsnummer Cruisewinkel, reservering nummer)

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Laat de boeker niet in onzekerheid en laat beter zien wat zijn status van de boeking is.

Adriana van Zijl

Zeer prettig

Nee

K.M. Groet-Veit

Goede ervaringen

Niet echt

Marcel

Keurig en snel geholpen via de e-mail op alle vragen en gelijk geboekt!

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Nee gewoon zo door gaan.

Rita

Moeizaam