G.M.M. de Beer

Om een medewerker aan de lijn te krijgen kost dat veel tijd.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Een reservering voor 4 personen met de telefoon kostte bijna één uur wachttijd voor ik een medewerker aan de lijn kreeg.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer de Beer,
Bedankt voor uw mooie boeking!
Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent over de tijd dat u aan de telefoon gewacht heeft.
Vanwege allerlei campagnes rondom de...
Geachte heer de Beer,
Bedankt voor uw mooie boeking!
Vanwege allerlei campagnes rondom de Vakantiebeurs ervaren wij momenteel een grote belangstelling voor cruisereizen waardoor de afhandeltijd van de (aan)vragen meer tijd in beslag neemt dan idealiter het geval zou zijn. Tevens kan de wachttijd aan de telefoon op piekmomenten oplopen. Onze enthousiaste medewerkers werken intensief om al onze klanten zo correct en snel mogelijk te behandelen.
Al onze klanten zijn erg belangrijk voor ons. De (aan)vragen die wij per e-mail en telefoon ontvangen, zullen wij met aandacht en op volgorde van binnenkomst behandelen.
Wij zijn 7 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar. Het is ook mogelijk om een terugbelverzoek te doen.
Wij wensen u veel plezier bij de voorbereiding van uw cruisereis.
de Cruisespecialisten van Cruisewinkel

R. Hoen

Na eerdere goede ervaring met Cruisewinkel.nl zijn we al snel hier terecht gekomen voor weer een cruise.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Vertaling op de website kloppen niet overal. Je komt nog regelmatig Duits tegen.

Bob Ubaghs

Prima offerte- en boekingsproces

K.C.Polderdijk

Best wel goed, alleen alle wachttijden bij het telefoneren.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Geeft meer prijzen weer b.v. prijzen over dranken en excursies, zodat je een plan kan maken.

Wendy

Duidelijk, overzichtelijk, goede filters mogelijk

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Bij het aanklikken van de betlaal link, aangeven om welke betaling het gaat (aanbetaling of restant), dit zou duidelijker zijn.

R. De Backer

Een makkelijke site om zelf op je gemak een cruise te boeken. Dit al enkele malen gedaan, en tot nu toe geen problemen. Wel eens een vraag gesteld, dit via een mail gedaan.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Verbeterpunt is zeker de bereikbaarheid voor telefonisch contact, ervaring is dat we meer dan een half uur aan de telefoon zitten te wachten. telefonische bereikbaarheid is heel slecht helaas.

A.klomp

Geen idee

Helm

Reis via telefonisch contact met cruisewinkel geboekt werd meegedacht met mogelijkheden,duidelijke en vriendelijke uitleg

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik heb de app gedownload van cruisewinkel om mijn reis te volgen en de voortgang,ik heb alleen geen toegang omdat eerst mijn gegevens gecontroleerd moet worden.
Ik weet niet hoelang dit duurt!!

jan slijpen

Te lange wachttijd voor ik iemand aan de lijn had
daarna goed geholpen en vriendelijk

wachttijden telefoon verkorten

Koopman