Trees Verwoerd

Zoals altijd zeer tevreden over Cruisewinkel. Snelle en duidelijke reacties. Ook na het boeken blijft de service top!

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Blijf gewoon doorgaan dan blijven wij terugkomen.

Harry Smit

Het boeken van een cruise bij Cruisewinkel is vrij eenvoudig en doorzichtig. In duidelijke stappen doorloop je de opties en stel je de cruise van jouw keuze samen.
Vervolgens krijg je via de...
Vervolgens krijg je via de mail de bevestiging en aanvullende informatie overzichtelijk toegezonden.
Kortom een fijne site om een cruise te zoeken en te boeken

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Ik zou zo niet weten wat er verbeterd moet worden, de site is erg compleet.

steef v.d. Bosch

Herman

Prima!

Nee...

Martin Luten

Op zich goed maar bij het eerste aanbod was het " inclusief fooien" maar later werd dat ontkend. Erg vervelend.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Als je iets toezegt moet je het ook waarmaken.

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte heer,
Geachte heer,
Het spijt ons dat er onduidelijkheid is ontstaan over de fooien. De promotie van de rederij waarbij de fooien inbegrepen zijn is afhankelijk van schip en periode en hierover zou onduidelijkheid kunnen zijn ontstaan, waarvoor onze excuses. Wij zien dat u al bij de eerste offerte hierover op de hoogte bent gesteld door het vermelden van de fooien, waardoor de inclusieve diensten u al snel en vóór boeking duidelijk waren.
Team Cruisewinkel

Theo

Prima bedrijf. Vlotte behandeling, staan altijd voor je klaar.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Moet soms lang wachten om telefonisch contact te lrijgen.

Jose

Heel lang wachten voor er iemand de telefoon opneemt

Sneller opnemen

Reactie Cruisewinkel.nl:

Geachte mevrouw,
Geachte mevrouw,
Wij willen u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u genomen heeft om uw bevindingen aan ons kenbaar te maken. Uw beoordeling zal worden gebruikt voor het optimaliseren van onze service. Het spijt ons dat u heeft moeten wachten aan de telefoon. Onze statistieken wijzen uit dat de reactietijden aan de telefoon sterk gereduceerd zijn door de recente uitbreiding van ons serviceteam. Bij problemen op (lucht)havens of andere calamiteiten kunnen we een wachttijd helaas niet voorkomen. Dit blijft een punt van aandacht voor ons. Overigens zijn wij ook per e-mail goed bereikbaat.
Wij wensen u veel plezier bij de verdere voorbereiding van uw cruisereis.
Team Cruisewinkel

Félice Hylkema

Erg wisselend. Van enthousiast tot zwaar teleurgesteld.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Zorg dat de website up to date is. Nog steeds staat de prijs erin zoals 1 week geleden en al ruim een week blijkt die mogelijkheid niet te boeken. 2 dagen wachten op een reactie vind ik te lang.... Zorg dat de website up to date is. Nog steeds staat de prijs erin zoals 1 week geleden en al ruim een week blijkt die mogelijkheid niet te boeken. 2 dagen wachten op een reactie vind ik te lang. Weet niet of ik nog een keer voor Cruisewinkel zal kiezen. De laatste hulp van Daisy heb ik als erg positief ervaren.

Hogervorst

Fantastische service! Bij vragen zeer duidelijke uitleg!

x

Dirk