A.Winter

Prima en zeer prettig

nee

N. Kerkhoff

Teleurstellend. Cruisewinkel maakt van 1 boeking 1 losse boekingen, zet niet de juiste personen in de juiste hut. Dat kan gebeuren, mara herstellen zou normale service moeten zijn. Dat doet... Teleurstellend. Cruisewinkel maakt van 1 boeking 1 losse boekingen, zet niet de juiste personen in de juiste hut. Dat kan gebeuren, mara herstellen zou normale service moeten zijn. Dat doet cruisewinkel niet. Dan beter rechtstreeks bij de cruisemaatschappij boeken.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Geeft juiste informatie. Cruisemaatschappij heeft aangegeven dat dit wel degelijk aangepast kon worden en anders geboekt had kunnen worden.

Anna Ris Prater

Zeer vriendelijk personeel wat doet wat ze afspreken!

Nee

Ingrid Bakker

Telefonisch heel slecht bereikbaar na 20 minuten wachten wordt de haak erop gegooid en niet teruggebeld terwijl mijn nummer zichtbaar is. Heel jammer!

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Betere bereikbaarheid en mensen met kennis

Prive

MT is Zeer Onprofessioneel en NIET Klantgericht

Management:
(1) Personeel beter begeleiden
(2) LUISTEREN naar behoefte van de klant en
Management:
(1) Personeel beter begeleiden
(2) LUISTEREN naar behoefte van de klant en
(3) vooral VERANTWOORDELIJKHEID nemen voor door Cruise Winkel gemaakte fouten i.p.v. afschuiven op anderen zoals HAL, KLM, Klant & Eigen Front Desk Medewerkers !!
(4) Klachten / Probleemcasus SNELLER en EFFICIENTER afhandelen ! (niet in maanden, maar dagen)

Moerenhout

Erg naar om te zien dat een reis een dag eerder geboekt 300 euro per persoon een dag later word verkocht!!! Hier is geen communicatie door cruisewinkel gegeven maar de factuur word gehanteerd zoals... Erg naar om te zien dat een reis een dag eerder geboekt 300 euro per persoon een dag later word verkocht!!! Hier is geen communicatie door cruisewinkel gegeven maar de factuur word gehanteerd zoals hij nog verstuurd werd. Ik denk hier de volgende wel over na of ik nogmaals zou willen boeken bij cruisewinkel.... Al met al een flink bedrag waar ik zelf nu op terug kom maar geen enkel gebaar vanuit de verkoop! Gezien de tijd van boeking en prijsverkoop had dit wel stukke beter mogen zijn! Ik heb mn bedenkingen hierbij

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Eerder en betere verkoop prestaties waarbij veel geld bespaard kan blijven, al met al voel ik me er flink bij ingeluisd op deze manier (zie hierboven) en vanuit cruisewinkel dus een zeer slechte... Eerder en betere verkoop prestaties waarbij veel geld bespaard kan blijven, al met al voel ik me er flink bij ingeluisd op deze manier (zie hierboven) en vanuit cruisewinkel dus een zeer slechte service weet niet of ik hier nog zal boeken of jullie zal aanbevelen

Henk

Fantastisch geholpen en geweldige service

Ga zo door

w.oudendorp

Goede ervaring met tocht 2022

aanmeldingsformulier tonen

Buskens

Hebben al een paar keer geboekt en zijn steeds zeer tevreden met de geboden service. En wat belangrijk is, Cruisewinkel is heel goed bereikbaar.Per mail, krijg je snel antwoord en ook telefonisch... Hebben al een paar keer geboekt en zijn steeds zeer tevreden met de geboden service. En wat belangrijk is, Cruisewinkel is heel goed bereikbaar.Per mail, krijg je snel antwoord en ook telefonisch geen lange wachttijden.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Helaas nog niet altijd de meest gunstige aanbieding.

Christel Engelkamp

Persoonlijk aan het Rokin beste